استاندار همدان گفت: ارزشیابی مدیران را نباید دست کم گرفت چرا که عملکرد مدیران ضعیف در ارزیابی سالانه لحاظ می‌شود.
کد خبر: ۶۱۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 03 June 2018
 استاندار همدان گفت: ارزشیابی مدیران را نباید دست کم گرفت چرا که عملکرد مدیران ضعیف در ارزیابی سالانه لحاظ می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدناصر نیکبخت در شورای راهبردی توسعه مدیریت استان همدان افزود: ارزیابی مدیران نباید رقابتی باشد و جشنواره شهید رجایی و ارزشیابی‌ها بر اساس عملکرد باشد.

وی با بیان اینکه باید بین مدیر زحمت کش و مدیری که ابتکار و عملکردی ندارد تفاوت قائل شد اظهار داشت: ۹۰ درصد مدیران استان همدان فعال، کاری و اجرایی هستند و انتظارمی رود ریسک پذیری و خطر پذیری نیز افزایش یابد.
استاندار همدان بر پرهیز از روابط در ارزیابی مدیران تاکید کرد و ادامه داد: در ارزیابی ها، انتخابات و انتصاب‌ها هیچ ملاحظه‌ای نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه شرایط برای جهش و خیزش در استان همدان فراهم است تاکید کرد: در رویداد همدان ۲۰۱۸ باید نشان داد که همدان شایستگی ۵۰۰ سال پایتختی را داشته است.
نیکبخت اظهار داشت: مدیران در توسعه استان تنگ نظری نداشته باشند و یکسو و همصدا در جهت رشد استان همدان گام بردارند.

 راه اندازی میز خدمت در راستای حقوق شهروندی

استاندار همدان با بیان اینکه میز خدمت در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم هرچه سریعتر در اداره‌ها و دستگاه‌های همدان راه اندازی شود افزود: این سامانه بر اساس تاکید رئیس جمهوری و در راستای حفظ حقوق شهروندی مورد تاکید است.

نیکبخت اظهار داشت: راه اندازی میزخدمت از سرگردانی و مراجعات مکرر مردم به نهاد‌های دولتی جلوگیری می‌کند و به ارباب رجوع در یک محل پاسخ لازم داده می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای این طرح نیارمند تدارک یکسری ملزومات از جمله ارایه آموزش، تامین محل مناسب و پیش بینی نیرو‌های متخص و توانمند برای حضور در این مکان‌ها به منظور پاسخگویی مطلوب به مردم است.

وی تاکید کرد: از هفته آینده تیمی به منظور بازدید از میز خدمت در اداره‌های استان تشکیل شود و برای اجرایی کردن این طرح اول باید تعدادی نیرو توانمند پیش بینی کرده و آن‌ها را در این باره آموزش داد.

نیکبخت افزود: باید به گونه‌ای اقدام کرد که مراجعه کنندگان به نهاد‌های دولتی دچار سرگردانی نشوند بلکه در یک مکان پاسخ سوال و درخواست خود را دریافت کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار