رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تجمعات پزشکان خانواده در استان فارس گفت: این تجمعات به دلیل تاخیر در پرداخت معوقات آنان از سوی صندوق‌های بیمه‌گر بوده است.
کد خبر: ۶۱۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ 09 June 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: علی بهادر ظهر امروز در دیدار با امام جمعه شیراز با اشاره به تجمعات پزشکان خانواده در استان فارس اظهار داشت: این تجمعات به دلیل تاخیر در پرداخت معوقات آنان از سوی صندوق‌های بیمه‌گر بوده است.

وی با اشاره به رایزنی با وزارت بهداشت و درمان پزشکی گفت: رایزنی‌ها انجام شده تا این مشکل از طریق مجاری قانونی رسیدگی و معوقات پزشکان خانواده پرداخت شود.

بهادر با اشاره به ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی بدون توقف در استان فارس افزود: این امر در حالی است که بودجه‌ها دانشگاه 20 درصد کاهش داشته اما همچنان تجهیز و بهسازی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در حال انجام است و تا پایان سال ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: این کاهش بودجه 20 درصدی در کنار افزایش جمعیت استان فارس و گران شدن هزینه‌های درمان سبب شده که کاهش 50 درصدی بودجه در علوم پزشکی به وجود آید که امید است با حمایت و تدبیر نمایندگان این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی فارغ از سیاست‌زدگی به انجام رسالت خود مشغول است، بیان کرد: در دانشگاه علوم پزشکی شیراز خارج از سلائق سیاسی افراد از همه گروه‌ها برای مسئولیت و ارائه خدمات به شهروندان استخدام و به کار گرفته شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار