عضو شورای شهر یزد در تشریح سفر به روسیه خبر داد:
عضو شورای شهر یزد با اشاره به سفر به کشور روسیه از عقد تفاهم نامه اولیه با هلدینگ اورال واگن روسیه در حوزه تراموا خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 12 June 2018

حمیدرضا قمی در جلسه شورای اسلامی شهر یزد به سفر خود و رئیس شورا به روسیه پرداخت و اظهار داشت: از اهداف این سفر بازدید و مذاکره با شرکت ها در بحث حمل و نقل شهری بود.

وی عنوان کرد: در این سفر راه هایی که بتوان از منابع مالی ایران در روسیه، بر اساس تفاهم نامه هایی که با کشورمان دارند، را بررسی کردیم و امیدواریم بتوانیم از این خدمات در پروژه های مدیریت شهری یزد استفاده کنیم و تکنولوژی های آنها را به خدمت بگیریم.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد همچنین با اشاره به بازدید از کارخانه اورال واگن و جلسه با مدیرعامل آن بیان کرد: این مجموعه به عنوان بزرگترین واگن سازی دنیا فعالیت دارد و رکورد دار بیشترین تعداد تولید واگن باری در سال در دنیا است که ثبت در گینس به تعداد ۳۰ هزار دستگاه انجام شده و بخش زیادی از خطوط و واگنهای تراموا در روسیه توسط اورال واگن ساخته شده است.

قمی خاطرنشان کرد: این شرکت پیشنهاد استفاده از ترامواهای شارژی را مطرح کرد و در جلساتی که با مدیر کارخانه و نایب رئیس آن برگزار شد، ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با یزد برای خطوط تراموا بر گسترش همکاری تاکید داشتند.

وی ادامه داد: همچنین این جلسات به تفاهم نامه ای منجر شد تا نقشه و نیازهای شهری برای تراموا به این شرکت ارائه شود تا ظرف مدت یک ماه ضمن پاسخ، پیشنهادات همکاری و نوع کار را اعلام کنند.

قمی، دیدار با مدیر هلدینگ RTH همچنین دیدار با رئیس مرکز توسعه صادرات روسیه را از دیگر برنامه های این سفر اعلام کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار