فرماندار یزد :
فرماندار یزد گفت : دولت در سال جاری سیاست های تشویقی را برای افراد بی سوادی که در صدد با سواد شدن هستند، ارائه می کند.
کد خبر: ۶۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 15 July 2015
به گزارش تابناک یزد محمود شاکری شمسی در آیین قدردانی از سواد آموزان برتر مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک یزد، افزود : از اسفندماه سال گذشته دولت تدبیر و امید در راستای حمایت از سواد آموزان سیاست های تشویقی را برای اجرا ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد : دولت علاوه بر اجرای سیاست های تشویقی، حمایتی در صورت عدم اهتمام افراد بیسواد به فراگیری سواد برخی محدودیت ها از خدمات دولتی را نیز وضع کرده است که در سال 1395 اجرایی خواهد شد.

فرماندار یزد با بیان اینکه در سال جاری دوره های سواد آموزی کاملا رایگان خواهد بود ، خاطرنشان کرد : اگر فردی در یک سال فرصت داده شده آموزش ببیند و قبول شود ، معادل 20 درصد سرانه سـوادآموختن به او جایزه داده می شود.

رییس شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ریشه کن کردن بی سوادی در سال 94 ، تصریح کرد : معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان با همکاری نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرستان نسبت به تهیه و تدوین برنامه ی زمانبندی اقدام نموده اند و برای اجرا به ادارات ذیربط ابلاغ شده است.

شاکری شمسی تاکید کرد : استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد برای حل مشکل بی سوادی در استان و به تبع آن شهرستان یزد می تواند اثر بخش باشد.

در این آیین چند تن از سواد آموزان برتر آموزش و پرورش ناحیه یک تجلیل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار