امام جمعه مهریز:
امام جمعه مهریز ضمن انتقاد از عملکرد دولت در عدم مهار گرانی ها گفت: مردم گرانی ها را با تمام وجود لمس می کنند. چرا مسئولان صادقانه رفتار نمی کنند و مفسدین اقتصادی را معرفی نمی کنند.
کد خبر: ۶۲۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 30 June 2018

 امام جمعه مهریز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، از سوء مدیریت های مسئولین انتقاد کرد و گفت: مسئولین باید مشکلات و مطالبات مردم را در حوزه های مختلف به ویژه در مورد تورم و گرانی به رسمیت بشناسند.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی خاطرنشان کرد: از اقدام شجاعانه قوه قضائیه در برخورد با سوء استفاده کنندگان و مفسدین اقتصادی به عنوان مفسد فی الارض قدردانی می کنیم و انتظار داریم دستگاه قضا با زالوصفتانی که با اختلال در سیستم اقتصادی کشور، معیشت مردم را دچار مشکل کرده اند برخورد جدی کند.

وی ادامه داد: یک سال از عمر دولت میگذرد اما مشکلات اقتصادی بیشتر شده است و تحریم های ظالمانه دشمنان، موجب شده است عده ای سودجو با دست اندازی در امور کشور و ایجاد اختلال در نظم جامعه مشکلات را دوچندان کنند.

خطیب نماز جمعه مهریز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: رهبر انقلاب فرمودند باید قرارگاه عالی اقتصادی کشور تشکیل شود و موضوع معیشت و رفاه مردم در اولویت امر قرار گیرد. مسئولین نیز باید دست از جناح بازی و سیاسی بازی بردارند تا به کشور آسیبی وارد نشود؛ چرا که دشمن از این موضوع خشنود شده و در پی ضربات محکمتری خواهد بود.

محی الدینی همچنین با انتقاد از طرح تحول سلامت گفت: طرح تحول سلامت طرح مفید و سازنده ای بود اما علی رغم بودجه های کلانی که صرف این طرح شد، این طرح به تعویق افتاده است و هزینه های سرسام آور داروها و عمل جراحی در بیمارستان ها به خاطر سوء مدیریت رو به افزایش است.

وی با اشاره به مناسبت 12 تیرماه و حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در آب های خلیج فارس اظهار کرد: این روز، روز افشای ماهیت پلید آمریکا است. آمریکا مستقیم و غیر مستقیم از جنگ علیه مسلمانان و مردم بی گناه در سراسر جهان حمایت می کند و تروریست ها را تجهیز می کند، با این وجود ایران را متهم به حمایت از تروریسم می کند در حالی که ایران نیز قربانی ترور و جنگ بوده است.

امام جمعه مهریز با اشاره به حوادث تیرماه سال 60 و ترور مقام معظم رهبری، شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دوتن و شهید محراب، شهید صدوقی ادامه داد: تاکنون ما هفده هزار شهید ترور توسط منافقین کور دل تقدیم انقلاب کرده ایم و آمریکا که حمایت های همه جانبه ای از منافقین کرده اند دم از حقوق بشر می زنند در حالی که آنان حقوق بشر را پایمال کرده اند.

محی الدینی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و وروزش زورخانه ای عنوان کرد: سالروز رویایی امیرالمومنین حضرت علی (ع) با عمربن عبدود و لشکر کفار به روز پهلوانی نامگذاری شده است. ورزش محرک سلامت انسان است و ورزش زورخانه ای سلامت جسم و روح را در برداشته و ریشه در فرهنگ اسلامی دارد و ورزشکاران باید در جوانمردی و مردانگی و دستگیری از فقرا به امیرالمومنین اقتدا کنند.

امام جمعه مهریز در خطبه اول نیز ضمن انتقاد از شیوع بی حجابی در جامعه، نسبت به این نقشه شوم دشمنان و برخی ناآگاهان داخلی به مردم هشدار داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار