نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کلینیک درمانی تامین اجتماعی در برازجان احداث می‌شود.
کد خبر: ۶۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 16 July 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی نقش مهمی در کمک به بهبود زندگی مردم دارد و خدمات بسیار خوبی در قالب‌های مختلف ارائه می‌کند.

وی اضافه کرد: به منظور بهبود وضعیت خدمات تامین اجتماعی در سطح شهرستان دشتستان، نشستی را با رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور برگزار کردیم و نیازهای شهرستان را مطرح کردیم و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مهمترین موضوعاتی که مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، دائمی کردن خدمات تامین اجتماعی در بخش آبپخش و سعدآباد بود و قرار شد که خدمات تامین اجتماعی در این دو بخش از حالت اقماری به دائمی تبدیل شود.

وی از تلاش و پیگیری برای افزایش سهم بیمه کارگران ساختمانی در استان بوشهر خبر داد و افزود: افزایش خدمات به بیمه شدگان نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست پیگیری کردیم و قرار شد که خدمات مناسبی ارائه شود.

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد بیان کرد: در نشستی که با مردم و مسئولان منطقه شبانکاره داشتیم، موضوع ساختمان تامین اجتماعی در این شهر مورد بحث قرار گرفت و در نشست با رئیس سازمان تامین اجتماعی، احداث ساختمان تامین اجتماعی شبانکاره مصوب شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در پایان از احداث کلینیک درمانی درمانگاه تامین اجتماعی در برازجان خبر داد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار