استاندار فارس با حضور در جمع مردم چنارشاهیجان شهرستان کازرون، گفت: تمامی مطالبات و درخواست‌های مردم این شهرستان را به صورت جدی پیگیری میکنم.
کد خبر: ۶۲۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 08 July 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:اسماعیل تبادار استاندار فارس با حضور در تجمع امروز مردم بخش قائمیه (چنارشاهیجان و کوهمره)، گفت: نسبت به مطالبات مردم بی‌تفاوت نبوده و به صورت جدی مسائل را دنبال می‌کنم.

وی با اشاره به طرح تفکیک کازرون و ایجاد شهرستان جدید، افزود: مسئله کازرون نیز باید به انجام برسد و در این راستا با تمام مسوولان صحبت کرده و قول‌هایی گرفته‌ایم.

استاندار فارس با بیان اینکه دیشب در تماس با نماینده مردم کازرون در مجلس خواستار حاکم شدن آرامش در منطقه شدم، تاکید کرد: بستن جاده کمکی به اهداف شما نمی‌کند.

تبادار با اشاره به توطئه دشمن در سوءاستفاده از تجمعات و مطالبات مردم تاکید کرد: انتظار مقام معظم رهبری و مسوولان از شما این است که صبرواستقامت کرده و دنبال حق خود باشید، اما اجازه سوءاستفاده از مطالبات خود توسط دشمن را ندهید.

استاندار فارس با بیان اینکه وزیر کشور نیز پیگیر مسائل بوده و خواستار بازگشت آرامش مردم به این شهرستان است، تاکید کرد: تنش در هر نقطه از کشور پیامد بسیار بزرگ دارد پس باید کمک کنیم تا آرامش بر جامعه حاکم شود.

امام جمعه قائمیه هم در سخنانی با بیان اینکه مسوولین خدمت‌گذار مردم بوده وهیچ کس در این نظام حق مردم را ضایع نمی‌کند، گفت: مردم شهر ما مطالبه قانونی داشته و من با جدیت حرف‌های مردم را به وزارت کشور اطلاع داده‌ام.

حجت‌الاسلام انصاری افزود: انتظار مردم از استاندار این است که چابک‌تر و زودتر عمل کند.

گفتنی است تعدادی از مردم چنارشاهیجان در اعتراض به سخنان وزیر کشور مسیر ارتباطی قائمیه به بوشهر را مسدود کرده بودند که از صبح امروز با برداشتن موانع، مسیر بازگشایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار