پس از چند ساعت نقص فنی و قطعی بنزین در جایگاه های سوخت خراسان شمالی که منجر به معطلی و انتظار رانندگان و مسافران شده بود،سرانجام با رفع این مشکل،سوخت گیری در جایگاه های استان صورت می گیرد.
کد خبر: ۶۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 16 July 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،از بامداد پنج شنبه و یا به عبارت دقیق تر ساعت چهار صبح تا هشت امروز جایگاه های سوخت در خراسان شمالی همانند سایر استان های کشور به دلیل بروز نقص فنی قادر به ارائه سوخت به مراجعه کنندگان نبودند که این موضوع موجب ایجاد  صف های طولانی از خودرو و نارضایتی رانندگان و مسافران شده بود.

قطعی بنزین در جایگاه های سوخت تقریبا سراسری بود و علت آن هم بنا به گفته جایگاه داران خراسان شمالی،ارتقای نرم افزار این جایگاه ها و نصب ورژن جدید این سامانه بوده است.

در مدت زمان مذکور مراجعه کنندگان به جایگاه های سوخت پس از وارد کردن کارت های سوخت خود به دستگاه الکترونیکی پمپ ها با این پاسخ مواجه می شدند که در حال حاضر امکان سوخت گیری وجود ندارد.

مشکل سوخت گیری در پمپ بنزین های خراسان شمالی اکنون رفع شده و در حال حاضر روال سوخت گیری در جایگاه های استان تقریبا طبیعی شده است.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور نیز در این زمینه گفت: روزآمد کردن نرم افزار جایگاه های عرضه سوخت موجب ترافیک در جایگاه های سوخت شده است.

محسن روحانی افزود: از ساعت سه بامداد امروز کار به روز رسانی جایگاه های سوخت آغاز شده که تعدادی از این جایگاه ها هنوز مجهز به این نرم افزار نشده اند و در برخی جایگاه ها ترافیک به وجود آمده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار