رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس گفت: اینکه برخی فکر می کنند که متنی در اختیار ائمه جمعه قرار می گیرد، اشتباهی بیش نیست و توهین به ائمه جمعه است، ائمه جمعه خود بصیرت دارند و بر اساس مسائل روز سخنان خود را انتخاب می کنند.
کد خبر: ۶۳۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 26 July 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام حسین ملک مکان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز نخستین اقامه نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی در روز پمجم مرداد ماه، گفت: امسال از لحاظ اینکه تقارن پنجم مرداد با روز جمعه است، حائز اهمیت خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه سراسر فارس به تبیین اهمیت نماز جمعه خواهند پرداخت، افزود: پیش از خطبه های نماز جمعه، در خصوص اهمیت نماز جمعه سخنرانی خواهم داشت.

 

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که در روز هشتم مرداد همزمان با سالروز ارتحال آیت الله مشکینی، از مقام وی تقدیر خواهد شد، تاکید کرد: حضرات آیات شهید دستغیب، حائری شیرازی و ایمانی (ره)، ائمه جمعه های پیشین شیراز هستند که چندی است در میان ما نیستند و یاد و خاطره آنان را هم گرامی می داریم.

 

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص وحدت رویه ائمه جمعه سراسر کشور در سخنان، هم گفت: اینکه برخی فکر می کنند که متنی در اختیار ائمه جمعه قرار می گیرد، اشتباهی بیش نیست و توهین به ائمه جمعه است، ائمه جمعه خود بصیرت دارند و بر اساس مسائل روز سخنان خود را انتخاب می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار