فرماندار آباده اعلام کرد:ارخانه آرد در این شهرستان یک فرصت طلایی برای رونق صنعت و اقتصاد است.
کد خبر: ۶۳۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 26 July 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: محمد اسداللهی پنجشنبه در بازدید از کارخانه آرد شهرستان آباده افزود: حمایت از کارخانه آرد با هدف رونق گرفتن و به چرخه تولید بازگرداندن این واحد تولیدی است.
فرماندار آباده ادامه داد: کارخانه آرد در این شهرستان یک فرصت طلایی برای رونق صنعت و اقتصاد است.
اسداللهی با بیان اینکه حمایت از صنایع و واحدهای صنعتی باید برای تولید و ایجاد اشتغال تداوم داشته باشد، افزود: تامین آرد مصرفی شهرستان امری است که باید با تلاش همکاری واحدهای تولیدی صورت پذیرد.
وی با بیان اینکه ارتقای سطح کیفیت نان یک مطالبه عمومی است و مسئولان باید بطور جدی پیگیر تحقق آن باشند افزود: رفع موانع موجود در بحث صنعت و کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار از جمله اهداف دولت در شهرستان آباده است.
فرماندار آباده گفت: از حضور سرمایه گذاران در این شهرستان به گرمی استقبال می کنیم و همه شرایط لازم را برای سرمایه گذاری در آباده فراهم خواهیم کرد.
وی افزود: سعی داریم از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان برای اجرای طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی استفاده شود.
اسداللهی گفت:مرغوبیت محصول بهترین تبلیغ برای هر تولید کننده است و این امر موجب دست یابی به بازارهای مصرف و رونق کار و افزایش تولید خواهد شد.
وی نقش تبلیغات در معرفی صنایع شهرستان آباده را مهم دانست و اضافه کرد: تبلیغات از یک سو موجب می شود تا صنایع آباده به دیگر شهرها و کشورها معرفی شود و از سوی دیگر موجب ارتقای بخش صنعت و بازاریابی خواهد شد چراکه امروزه مهم ترین ابزار برای بدست گرفتن بازار، تبلیغات است.
کارخانه آرد وحدت آباده با ظرفیت 8 هزار تن تولید ماهانه، تولیدش علاوه بر شهرستان های شمال فارس، به به استان های همجوار نیز ارسال می شود.
این کارخانه با 70 نفر پرسنل ظرفیت تولید 72 هزار تن آرد در سال طبق پروانه فعالیت خود را دارد.
تولید ماه گذشته این کارخانه حدود 4500 تن بوده است.
مشکل عمده این کارخانه ، محدودیت هایی است که در زمینه دریافت وام و تسهیلات دارد و لازمه رفع آن همکاری بانک هاست.
شهرستان آباده در 274 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار