امام‌جمعه مهریز مطرح کرد
امام‌جمعه مهریز با اشاره به ضرورت تلاش مسئولین برای حل مشکلات اقتصادی مردم، گفت: تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند.
کد خبر: ۶۳۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 28 July 2018

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی گفت: تقوای مایه رستگاری و برکت در زندگی دنیا است و پرهیزگاری توشه‌ای است که انسان‌ها را به سرمنزل مقصود می‌رساند.

محی‌الدینی با اشاره به تهدیدهای رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرد: تهدیدها و هتاکی‌های آمریکا برای تضعیف روحیه ملت ایران و براندازی نظام مقدس جمهوری است؛ اما مقاطع محکم رئیس دولت در برابر هتاکی‌های رئیس‌جمهور آمریکا، پاسخ قاطع و راهبرد خوبی بود.

وی افزود: پاسخ سردار برومند اسلام، حاج قاسم سلیمانی به سخنان تند و توهین‌آمیز ترامپ که گفت اگر شما جنگ را آغاز کنید ما پایان می‌دهیم نشان از روحیه شهادت‌طلبی و شجاعت و دلاوری اوست و پاسخ محکمی است به غربی‌ها و هرکسی که سودای جنگ با ایران را دارد.

امام‌جمعه مهریز ترمیم تیم اقتصادی دولت را راهگشا دانست و خاطرنشان کرد: دولت در حل مشکلات معیشتی مردم سرعت عمل بیشتری نشان دهد و اگر تیم اقتصادی دولت‌ترمیم شود، اوضاع زندگی مردم بهبود می‌یابد.

وی ضمن گرامیداشت ششم مرداد، روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: باید از صنعتگران و تولیدکننده‌ها و از کالای ایرانی حمایت کنیم تا اشتغال و رونق اقتصادی باعث رفع بسیاری از مشکلات معیشتی شود.

محی‌الدینی ادامه داد: از سویی باید صنعتگران و تولیدکنندگان و کارفرماها از نیروهای بومی و ایرانی استفاده کنند و از سویی دیگر نباید باعث دلسردی و ناامیدی کارفرماها شد چون قرار است امنیت اقتصادی و اشتغال به دست این افراد در شهرستان ایجاد شود.

خطیب نماز جمعه مهریز با گرامیداشت پنجم مردادماه، سالروز تأسیس ستاد اقامه نماز جمعه که مقارن شده است با روز جمعه عنوان کرد: یاد و خاطره شهدای محراب و شهدای نماز جمعه را گرامی می‌داریم. نماز جمعه یک قرارگاه معنوی است و رهبر انقلاب از نماز جمعه با عنوان قرارگاه بصیرت، اخلاق و ایمان یادکردند و این جایگاه باید از همه اقشار و احزاب حمایت کند.

محی‌الدینی در پایان گفت: میلیون‌ها مؤمن خداجوی، هر جمعه در این پایگاه عظیم رهبری با آرامشی وصف‌ناپذیر و با گام‌های استوار برای تقویت روح ایمان و شجاعت و پایداری حاضرشده و از نظام ولایت‌فقیه پشتیبانی می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار