امام جمعه مرودشت گفت:ا بیان اینکه امروزه در بازار یک سری ناآرامی هایی وجود داشته که بار اصلی آن بر دوش قشر ضعیف جامعه بوده و گرانی های اخیر نیز به مردم فشار می آورد تصریح کرد: مردم بصیرما همواره در میدان بوده وتلاش های خالصانه مسئولان خود در زمینه حل مشکلات را مشاهده می نمایند و چنانچه مجاهدت های خالصانه و عالمانه متولیان امر را در جهت حل مشکلات مردم مشاهده نمایند، قدرشناس و راضی خواهند بود.
کد خبر: ۶۳۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 28 July 2018

تابناک فارس به نقل از مرودشت نا:حجت الاسلام والمسلمین مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته خود فرا رسیدن ۵مرداد ماه سالروز اولین اقامه نماز دشمن شکن جمعه در انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ به امامت آیت الله طالقانی را تبریک گفت.
آقائی افزود: نماز جمعه بعنوان یکی از موهبت های الهی به مردم می باشد که به تعبیر امام رضا (ع)، تریبونی برای حاکمیت نظام اسلامی در جهت اطلاع رسانی مردم از مسائل روز دنیا می باشد
وی ضمن تشکر و قدردانی از نمازگزاران، حضور گسترده مومنان در نماز جمعه شهرستان مرودشت را نشان از عمق دلداگی آنان به نظام قلمداد نمود.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه ضمن اشاره به قانون تصویب شده اخیر در مجلس رژیم صهیونیستی تحت عنوان قانون «دولت یهود» بیان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی با تصویب قانون دولت یهود همواره به دنبال مشروعیت بخشی به اشغال سرزمین های فلسطینیان و از بین بردن ساختار و زبان عربی و زمینه اشغال کامل و بیرون کردن باقی مانده مردم فلسطین، ساکن در مناطق اشغالی را دنبال می کند.
آقائی تصریح کرد: باید بدانیم که تصویب این قانون در راستای تحقق «معامله قرن» یا همان نقشه شیطانی رئیس جمهور امریکا می باشد که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری محکوم به شکست می باشد و رژیم صهیونیستی از آن چیزی که فکر می کند در امان نخواهد بود و در کمتر از ۲۵سال آینده هیچ نام و نشانی از این رژیم جعلی برجای نخواهد ماند.
آقائی در ادامه اعتماد مردم به نظام اسلامی را بالاترین سرمایه حکومت دانست و افزود: اعتماد مردم به نظام اسلامی که برای به دست آوردن آن این ملت از جان و مال و جوانان خود گذشته اند بعنوان امانتی نزد مسئولان می باشد و امروزه مسئولان نظام باید صادقانه و به صورت شفاف در جهت خدمت رسانی به مردم گام بردارند.
آقائی با بیان اینکه امروزه در بازار یک سری ناآرامی هایی وجود داشته که بار اصلی آن بر دوش قشر ضعیف جامعه بوده و گرانی های اخیر نیز به مردم فشار می آورد تصریح کرد: مردم بصیرما همواره در میدان بوده وتلاش های خالصانه مسئولان خود در زمینه حل مشکلات را مشاهده می نمایند و چنانچه مجاهدت های خالصانه و عالمانه متولیان امر را در جهت حل مشکلات مردم مشاهده نمایند، قدرشناس و راضی خواهند بود.
خطیب جمعه مرودشت ۶مرداد ماه روز ملی ترویج آموزش های فنی وحرفه ای وکارآفرینی را به فعالان عرصه مهارت افزائی خصوصا سازمان آموزش فنی و حرفه ای تبریک گفت و افزود: در سالی که مزین به حمایت از کالای داخلی می باشد ترویج مهارت آفرینی در جهت آموزش های لازم برای اشتغال جوانان بسیار ارزشمند و مغتنم می باشد.
آقائی ۵مرداد ماه سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد را که آب سردی بر پیکره منافقان عالم بود را تبریک گفت و افزود: دشمنان نظام در نقاب منافقین حمله گسترده خود از غرب را زمانی تدارک دیدند که تصور می کردند مردم ما از جنگ خسته شده اند اما با حضور پرشور و غرور آفرین مردم و رزمندگان اسلام دراین عملیات شکست سنگینی متحمل شدند.
آقائی همچنین از متولیان برگزاری همایش وسمینار علمی فرهنگی قیام امام زمان (عج) به زبان انگلیسی توسط جوانان مرودشتی که خود ابتکاری جالب و بی نظیر درسطح کشور بود با میزبانی شهرستان مرودشت برگزار گردید تشکر وقدردانی نمود.
شایان ذکر است که به مناسبت ۵مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور و روز نماز جمعه، حجت محمدی مسئول ستاد نماز جمعه مرودشت در مراسم این هفته به ایراد سخنانی پیرامون تلاش های صورت گرفته توسط این ستاد از اول انقلاب تا کنون و کسب رتبه برتر استانی در سه سال اخیر پرداخت . و همچنین تجلیلی از همه ائمه جمعه تاریخ مرودشت صورت گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار