امام جمعه تویسرکان با اشاره به تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در طول 23 ماه اخیر گفت: مردم ایران قدردان تلاش های مذاکره کنندگان هسته ای خود هستند.
کد خبر: ۶۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸ 19 July 2015
امام جمعه تویسرکان با اشاره به تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در طول 23 ماه اخیر گفت: مردم ایران قدردان تلاش های مذاکره کنندگان هسته ای خود هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان و موضع گیری های خود و در طول مذاکرات از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان حمایت کردند.

وی اضافه کرد: مردم نجیب ایران نیز تلاش های مذاکره کنندگان هسته ای را ارج می نهند که می تواند نقش مهمی در گسترش وحدت ملی داشته باشد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با تاکید بر اینکه نکته مهم در ادامه راه مسائل هسته ای ایران، تبدیل بیانیه هسته ای به توافق قطعی و عملی است ابراز کرد: تحریم های متعدد آمریکا و غرب در حوزه های مختلف اگر برای ایران ضرر داشت برای طرف های مقابل نیز خساراتهای زیادی را به دنبال داشت.

وی تصریح کرد: در حقیقت مقاومت ملت بزرگ ایران به ثمر نشست و نشان داد که جمهوری اسلامی ایران با زور تهدید تسلیم هیچ قدرتی نمی شود.

حجت الاسلام موحدی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود بحران کم آبی و معضلات پدید آمده در این بخش در سطح کشور اشاره کرد و متذکر شد: وضعیت عمومی آب های زیر زمینی به گونه ای است که اگر همراهی و مشارکت مردم در مدیریت این منابع صورت نگیرد، اوضاع بحرانی تر و وخیم تر از شرایط کنونی خواهد شد.

وی گفت: بر اساس روایات و آموزه های دینی، رعایت الگوی صحیح مصرف و بهره گیری درست و به جا از نعمت های الهی یک ضرورت است که امروز در مساله رعایت الگوی مصرف آب در کشور ما مصداق پیدا کرده است.

حجت الاسلام موحدی از مردم خواست بحران کم آبی را جدی بگیرند و برای مدیریت منابع آب به کمک دستگاه های اجرایی متولی این بخش بیایند.

وی با گرامیداشت یادروز تاسیس شورای نگهبان و اقدامات این شورا، از خدمات و تلاش های سازمان تامین اجتماعی در ارایه خدمت به مردم تقدیر کرد.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار