فرمانده انتظامی فارس معتقد است كه با توجه به شاخصه‌های امنیت و آمارهای موجود، امنیت استان فارس مطلوب است.
کد خبر: ۶۳۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 31 July 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:سرداراحمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، ۹ مردادماه در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: نیروی انتظامی خدمات و وظایف سنگینی در جامعه عهده‌ ‎‌دار است.
وی با بیان اینكه بالا بردن احساس امنیت در دستور كار پلیس فارس قرار دارد، افزود: مردم همواره قدرشناس مجموعه نیروی انتظامی و نظم و امنیت موجود در جامعه هستند.
فرمانده انتظامی فارس اولویت‌های ناجای استان را مبارزه با كالای قاچاق، پیشگیری از سرقت و مبارزه با مواد مخدر عنوان كرد و افزود: خادمان مردم در نیروی انتظامی استان فارس در این مسیر از هیچ تلاش و كوششی دریغ نمی‌كنند.
گودرزی اظهار كرد: با توجه به شاخصه‌های امنیت و آمارهای موجود، امنیت استان فارس مطلوب است و این موضوع حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی كاركنان و تعامل و همكاری مردم و مسئولان با مجموعه نیروی انتظامی است.
دلاور القاصی‌مهر، فرمانده انتظامی شیراز نیز گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان شیراز در قالب تیم‌های عملیاتی، طرح پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را در این شهرستان اجرا کردند.
وی با اشاره به ابراز رضایت کامل عموم مردم از اجرای چنین طرح‌هایی، بر همکاری و مساعدت بیشتر شهروندان در اجرای بهتر این گونه برنامه‌ها تأكید كرد و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده پاتوق‌های فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه فعالیت غیر قانونی و مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار