کد خبر: ۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۶ 21 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه ، قدرت‌الله قاسمی، معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گردهمایی یاوران فرهنگی مدارس ارومیه و اختتامیه مسابقه بزرگ منادیان آسمان مؤسسه دارالحافظین آذربایجان‌ غربی ، اظهار کرد: در اجتماع کنونی دو نوع فرهنگ می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد که عبارت است از فرهنگ الهی و فرهنگ مادی.

این مراسم که در مصلای حضرت امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شده بود ،با سخنرانی قاسمی ادامه یافت.وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در فرهنگ الهی سرمایه‌ای بسیار ارزشمند و بزرگ به نام دین وجود دارد که با وجود آن زندگی شکل زیبایی به‌خود می‌گیرد.

ایشان افزود: امروزه با وجود اینکه پیشرفت و تکنولوژی دنیا را فتح کرده است ولی ما انسان‌ها از درک صحیح فرهنگ غافل هستیم، امروزه فرزندان ما از کم توانی در عذاب نیستند بلکه از بیشتر توانستن و افزایش فناوری‌ها است که مورد آزار قرار می‌گیرند.

قاسمی اظهار کرد: نگاه انسان به جهان و اطرافیان نوعی فرهنگ است که اگر رنگ و بوی خدایی به خود بگیرد انسان را به سوی کمال‌جویی رهنمون می‌‌کند.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در پایان بیان کرد: حیا لازمه یک جامعه اسلامی است زیرا وقتی انسان نگاه خداوند را حس کند و کارهایش را با دستورات خداوند بسنجد مشکلات از زندگی او رخت برمی‌بندد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار