حسینی خبر داد:
رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی با بیان این‌که 70 خانه ورزش روستایی در استان راه‌اندازی و مجهز به امکانات ورزشی شدند، گفت: علاوه بر این تعداد، سال گذشته نیز 10 خانه ورزش روستایی مجهز به امکانات ورزشی شدند که در این بخش رشد 700 درصدی داشته‌ایم.
کد خبر: ۶۳۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 01 August 2018

سیدکریم حسینی در مراسم تجهیز 70 خانه ورزش روستایی که امروز (چهارشنبه) با حضور استاندار خوزستان در سالن 22 بهمن مجموعه ورزشی تختی اهواز برگزار شد، اظهارکرد: در سال 96، 10 خانه ورزش روستایی را به امکانات ورزشی تجهیز کردیم که این مهم از بودجه اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بود. در سال 97 نیز با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی و توجه استاندار خوزستان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و تخصیص بودجه از سوی وزارت ورزش و جوانان، توانستیم 10 خانه ورزش روستایی را به 80 خانه ورزش روستایی ارتقا دهیم و در واقع رشد 700 درصدی در این بخش داشتیم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری برگزاری مسابقات را در دستور کار قرار داده‌ایم و نزدیک به 10 هزار البسه ورزشی بین ورزشکاران روستایی توزیع کرده‌ایم. همچنین تجهیز 70 خانه جدید ورزش روستایی از امروز انجام می‌شود که جا دارد از تمام کسانی که در این زمینه به ما کمک داشتند، قدردانی کنم. در حال حاضر از 27 شهرستان ما 24 شهرستان دارای خانه ورزش روستایی هستند که در نظر داریم پس از جان‌مایی این تجهیزات، برنامه‌های ورزشی از جمله المپیاد ورزش روستایی را برگزار کنیم.

همچنین افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این مراسم، اظهارکرد: اگر امروز حال ورزش خوزستان رو به خوبی است، به خاطر حمایت استاندار خوزستان و مجمع نمایندگان است. اگر امروز صحبت از عنوان نخست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در کشور می‌شود، به دلیل تلاش‌های هیات‌های ورزشی استان است.

وی گفت: سال 1396 برای ورزش خوزستان، سال بسیار خوبی بود و اکنون برای اولین بار و نگاه خوب استاندار خوزستان، 70 خانه ورزش روستایی تجهیز می‌شوند. امیدوارم این روند و روزهای خوب ورزش استان تداوم داشته باشد. همچنین قرار است ساختمان جدید هیات‌های ورزشی تا دی‌ماه آماده افتتاح شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: سید کریم حسینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار