استاندار همدان با بیان اینکه قائم مقام صندوق توسعه ملی طی روزهای آتی در همدان حاضر خواهد شد، ادامه داد: 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری عراقی‌ها نیز به نتایج خوبی رسیده که از نتایج همایش سرمایه‌گذاری است.
کد خبر: ۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴ 22 January 2015

وی با بیان اینکه تاکنون 100 میلیارد تومان در استان یارانه سلامت پرداخت شده، خاطرنشان کرد: در استان همدان از یک‌هزار و 600 واحد تولیدی، 600  واحد تعطیل بوده و 300 واحد با ظرفیت کمتر از 30 درصد فعالیت می‌کردند که امروز تعداد واحدهای تعطیل به 200 عدد کاهش یافته است.

نیکبخت با تأکید بر اینکه از محل افزایش حامل‌های انرژی بر اثر قانون هدفمندی یارانه‌ها باید پرداخت می‌شد، گفت: در حال حاضر این اتفاق رخ خواهد افتاد و دولت سود تسهیلات بانکی واحدهای تولید را تا سقف 30 درصد پرداخت خواهد کرد.

وی تأکید کرد: نظر دولت بر این است که بانک‌ها باید از بنگاه‌داری خارج شوند و تسهیلات را در اختیار واحدهای تولیدی قرار دهند.

استاندار همدان در پایان سخنانش تصریح کرد: اگر مدیری کم‌کاری کند شخصاً ورود خواهم کرد.


یخ سرمایه‌گذاری در همدان آب شده است

استاندار همدان با بیان اینکه یخ سرمایه‌گذاری در استان آب شده، اظهار کرد: باید اثبات کرد یخ سرمایه گذاری در استان آب شده و همدان با این همه شایستگی نیاز به سرمایه‌گذاری دارد.

وی با اشاره به اینکه تا آخرین لحظات خدمت از حمایت سرمایه‌گذاری و تولید یک گم عقب نخواهم نشست، افزود: راز توسعه و نجات کشور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

نیکبخت با بیان اینکه حماسه سیاسی، 22 بهمن و تمام رویدادهای سیاسی مهم کشور با حضور مردم محقق می‌شود، تصریح کرد: اگر حضور مردم در عرصه‌های مختلف وجود نداشت امروز در میز مذاکره با دنیا نمی‌توانستیم مقابله کنیم.

وی با تأکید بر اینکه بخش خصوصی ناجی مملکت است، خاطرنشان کرد: طبق توافق با شستا 500 میلیارد تومان در زمینه تولید منیزیم از دولومیت، ساخت هتل 5 ستاره، سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد، مطالعه منطقه ویژه اقتصادی سامن و سرمایه‌گذاری در سیستم فاضلاب شهرهای استان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

استاندار همدان با بیان اینکه طرح تولید باطری و لنت ماشین با کره جنوبی نیز انجام خواهد شد، گفت: عملیات اجرایی لنت ماشین شروع شده و تولید باطری هم بعد از این اتفاق روی داده است.

وی اظهار کرد: با همکاری کشور ژاپن و نماینده آن‌ها در ایران تولید بخاری‌های مدرن و کم‌حجم را برای داخل کشور و صادرات آن آغاز خواهد شد که زمین آن در رزن آماده شده تا تولید 500 هزار بخاری در سال از سر گرفته شود.

نیکبخت با تأکید بر اینکه جلسه با سرمایه‌گذار کویتی با حضور مسئولان اقتصادی کشور برگزار شد، افزود: در این جلسه از استان‌ها تنها یک تیم همدانی حضور داشت و یک کویتی به عنوان دومین سرمایه‌دار بزرگ عرب در دنیا، قرار شد در همدان سرمایه‌گذاری کند.

وی تصریح کرد: این سرمایه‌گذار کویتی در اوایل سال جدید به استان سفر خواهد کرد و علاقه‌مند است تا در کشت و صنعت مدرن به ویژه در صنایع تبدیلی سرمایه‌گذاری کند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار