فرماندار فیروزآباد گفت: با تأکید بر اتخاذ تدابیر و تمهیدات مناسب از سوی اعضاء ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان باید شاهد رفع نواقص برنامه‌های سال‌های پیش و شاهد فراهم شدن وضعیت مطلوب‌تر در سال جدید باشیم.
کد خبر: ۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۹ 21 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، ابراهیم استوار میمندی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان که با حضور مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزآباد برگزار شد، اظهار داشت: هنگامی که بهار می‌آید و انسان تغییر و تحول طبیعت را می‌بیند به یاد قیامت و روز جزا می‌افتد و این گذر عمر و تغییر شرایط، انسان را بیدار و در واقع او را متنبه می‌کند. وی بابیان اینکه خدمت به مردم عبادت محسوب می‌شود، افزود: هنگامی ما از خدمتی که برای مردم انجام می‌دهیم در پیشگاه وجدانمان راضی و خشنود باشیم، در واقع جامعه نیز راضی خواهد بود، در غیر این صورت دچار غفلت، گذران عمر و روزمرگی شده و خسران‌ دیده‌ایم.
فرماندار فیروزآباد با اشاره به موقعیت این شهرستان از منظر گردشگری فیروزآباد را از جمله شهرستان‌های هدف گردشگری در سطح کشور برشمرد و ادامه داد:فیروزآباد به لحاظ طبیعت زیبا، هوای دلپذیر، آثار باستانی و نزدیکی به مرکز استان در نقشه بین‌المللی گردشگری قرارگرفته و هم‌اکنون گردشگران خارجی و داخلی شهرستان ما را به‌عنوان یک منطقه هدف بر می‌گزینند. استوار میمندی اضافه کرد:این موضوع وظیفه ما را دوچندان می‌کند و رضایت میهمانان و اینکه آن‌ها با خاطره خوشی این شهرستان را ترک کنند درگروی تصمیماتی است که ما در این جلسه اتخاذ می‌کنیم. وی افزود: رضایتمندی یعنی این‌که چگونه تسهیلات را فراهم و از مسافران پذیرایی و چگونه از آنان استقبال کنیم. فرماندار فیروزآباد با تأکید بر اتخاذ تدابیر و تمهیدات مناسب از سوی اعضا ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان خواستار رفع نواقص برنامه‌های سال‌های پیش و شاهد فراهم شدن وضعیت مطلوب‌تر در سال جدید شد.
این جلسه 18 مصوبه در مورد تسهیلات نوروزی این شهرستان به همراه داشت که ادارات را ملزم به همکاری در این زمینه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار