امام جمعه کازرون گفت:وزرای ما باید رختخواب‌هایشان را در اتاق کارشان بیندازند و استراحت را کنار گذاشته و با فساد مبارزه قاطعانه کنند.
کد خبر: ۶۴۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 11 August 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به اول ذی‌الحجه روز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) اظهارداشت: باید تلاش کنیم آمار ازدواج ساده در جامعه ما بیشتر شود.

وی با اشاره به افزایش سن ازدواج و تعداد طلاق در جامعه گفت: این نشان از فاصله گرفتن از الگوهای مذهبی و ملی است.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه زندگی با مهریه کم و حذف تشریفات باید صورت بگیرد افزود: خیرین هم برای امر ازدواج و رفع موانع اشتغال و مسکن ورود کرده و با احداث مجتمع‌های مسکونی آن را برای چند سال کی در اختیار جوانان تازه ازدواج کرده قرار دهند.

وی با بیان اینکه دولت، مجلس و بانک‌ها برای امر ازدواج، تسهیلات بیشتری بدهند تاکید کرد: یک زوج جوان نباید برای چند میلیون وام چندسال در نوبت باشند.

امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه شرایط فعلی کشور شرایط سخت و حساسی است و نظام اسلامی ما در یک گردنه بسیار حساس و در عین حال خطرناک به سر می‌برد، تصریح کرد: امروز دنیای کفر با تمام قدرت در مقابل نظام اسلامی قرار گرفته است.

خرسند ادامه داد: دشمن یک جنگ همه جانبه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را شروع کرده و وضعیت امروز ما مانند دوران جنگ احزاب در سال پنجم هجری است که دشمن با تمام ظرفیت از طوایف مختلف به میدان آمده است.

وی رمز موفقیت را استقامت و اطاعت از رهبری دانست و تصریح کرد: همه باید منیت‌ها را کنار گذاشته و حول اطاعت از رهبری، مراقب توطئه‌های دشمن باشند.

امام جمعه کازرون با تاکید بر اینکه مسوولان باید به وظیفه‌شان به خوبی عمل کنند افزود: وزرای ما باید رختخواب‌هایشان را در اتاق کارشان بیندازند و استراحت را کنار گذاشته و با فساد مبارزه قاطعانه کنند.

خرسند با بیان اینکه امروز مردم ما به ریال حقوق می‌گیرند اما به دلار خرج می‌کنند تاکید کرد: هرکس برای خود قیمت می‌گذارد و می‌گویند دلار افزایش پیدا کرده اما سازمان‌های نظارتی باید برخورد جدی‌تری داشته باشند و اجازه ندهند عده‌ای که می‌خواهند یک شبه میلیاردر شوند، خون مردم را در شیشه کنند.

وی با انتقاد از برخی از این سیاسیون کج اندیش که به جای حمله به دشمن، نیروهای مسلح را مورد تهاجم قرار می‌دهند گفت: باید نقد منصافانه کرد و امروز فصل همکاری و همدلی است.

امام جمعه کازرون از همه مسوولان و قوا خواست تا از اقدامات خود گزارش دهند و اظهارداشت: مردمی که حامی دولت و مجلس بودند قطعا اگر ببینید که مسوولانشان خدمت می‌کنند حمایتشان را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به آتش زدن مجسمه سلمان فارسی در کازرون این کار را بسیار زشت و سخیف دانست و تصریح کرد: کسی که این کار را کرده نه ایرانی است نه مسلمان، چون انسان به اعتقادات مذهبی هیچ مردمی نباید توهین کند.

خرسند با اشاره به اینکه امروز دشمن با سیاه نمایی می‌خواهد به اهدافش برسد، گفت: همه باید مراقب باشند که در زمین دشمن بازی نکنند چرا که جمهوری اسلامی با مدد الهی از این مقطع حساس عبور می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار