امام جمعه لارستان با بیان اینکه مسئول نظام اسلامی در برابر دریای مشکلاتی که مستکبران برای کشور ایجاد می کنند، دلسرد نمی شود، ادامه داد: باید با روحیه جهادی و انقلابی به سمت حل مشکلات رفت و بدون منت برای کشور و امت تلاش کرد.
کد خبر: ۶۴۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 11 August 2018

تابناک فارس به نتقل از میلاد لارستان:حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با یادآوری بخشی از سخنان اخیر مقام معظم رهبری در باب مسائل اقتصادی، اظهار داشت: همیشه مفسدان و افراد فرصت طلب با سوء استفاده از نقاط ضعف ها به دنبال تأمین منافع خود هستند.

وی با اشاره برخی مصادیق افساد اقتصادی همچون رانت خواری، لابی گری، مصرف گرایی و غیره افزود: برای رفع معضلات اقتصادی نیازمند حضور نیروها و کارگزارنی عادل، با تقوا، داشتن روحیه جهادی و خدمتگذاری بی منت، ثبات در اصول انقلاب اسلامی، پاک دستی، استکبار ستیزی و مرزبندی با دشمن، اعتماد و صداقت با مردم، شجاعت در اقدام، ولایتمدار، مبارزه جدی با فقر و تبعیض و غیره از ویژگی های یک مسئول در تراز انقلاب اسلامی است.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه کشور نیازمند نیروهایی است که در برابر زور، تهدید و تطمیع دچار لغزش نشود، تصریح کرد: کارگزاران در هر پست و مقامی باید در برابر حربه هایی همچون خیانت به مردم، دست اندازی به بیت المال، رشوه خواری، کم کاری و غیره جامعه را دچار آفت می کند و نشانه ضعف در تقواست، استقامت کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مسئول نظام اسلامی در برابر دریای مشکلاتی که مستکبران برای کشور ایجاد می کنند، دلسرد نمی شود، ادامه داد: باید با روحیه جهادی و انقلابی به سمت حل مشکلات رفت و بدون منت برای کشور و امت تلاش کرد.

وی عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام جواد(ع)، افزود: امام جواد(ع) در سن ۲۵ سالگی توسط همسرش به دستور معتصم عباسی به شهادت رسید.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر برپایی مراسم در ایام ولادت و شهادت ائمه اطهار(ع) تصریح کرد: پرورش شاگردان زیاد، حفظ ارتباط با شیعیان سراسر دنیا و ترویج تفکرات اهل بیت(ع) از جمله خدمات ارزشمند امام پنجم شیعیان به اسلام است.

امام جمعه لارستان انتصاب علی پور و طاهری به سمت معاونت فرمانداری ویژه لارستان تبریک گفت و اضافه کرد: جناب سرهنگ دیندارلو فرمانده انتظامی شهرستان لارستان که نقش بسزایی در برقراری امنیت پایدار در لارستان داشتند در هفته آینده تودیع خواهند شد که ما از تغییر این نیروی انقلابی و خدوم راضی نیستیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار