امام جمعه شیراز گفت: مردم ان شا الله درحد توانشان به امر مقدس بازسازی و توسعه عتبات عالیات کمک کنند زیرا هرکار خیری که انجام بدهیم دارای ثواب و اجر معنوی است و این این اقدام مبارک قطعا در زندگی ما تاثیر خواهد گذاشت.
کد خبر: ۶۴۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ 11 August 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: آیت الله دکتر لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز امروز (20 مرداد) در حاشیه زیارت از مضجع مطهر حضرت مسلم ابن عقیل (علیهما السلام) در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (علیهما السلام) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمک های مردم در عتبات عالیات به واسطه عشق و علاقه بی حد مرز آنان به ساحت مقدس ائمه معصومین (علیهم السلام) است، گفت: با سازماندهی و برنامه ریزی های که توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات انجام شده است که هدایا و نذورات مردم برای اجرای طرح های توسعه ای آن آستان های مقدس در اعتاب مقدسه ارسال می شود.

 

وی با اشاره به این موضوع که این اقدامات از نیت خیر مردم سرچشمه می گیرد، ادامه داد: لذت معنوی که در ساخت اعتاب مقدسه و بازسازی آنها وجود دارد با هیچ لذتی برای هیچ کس قابل قیاس نیست.

 

نماینده ولی فقیه در استان فارس یادآور شد: مردم ان شا الله درحد توانشان به امر مقدس بازسازی و توسعه عتبات عالیات کمک کنند زیرا هرکار خیری که انجام بدهیم دارای ثواب و اجر معنوی است و این این اقدام مبارک قطعا در زندگی ما تاثیر خواهد گذاشت.

 

وی تاکید کرد: ما معتقدیم اهل بیت (علیهم السلام) شاهد و ناظر تمام اعمال ما هستند و هیچ عمل خیری که برای آنها انجام شود از سوی آن بزرگواران بی پاسخ نمی ماند.

 

خاطر نشان می شود، مضجع شریف و مطهر حضرت مسلم ابن عقیل (علیهما السلام) سفیر بزرگوار حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) که توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس ساخته شده است به مدت سه شب در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (علیهما السلام) مستقر و روز سه شنبه پس از بسته بندی به طرف نجف اشرف حرکت و در حرم مطهر حضرت مسلم (علیهما السلام) در مسجد کوفه نصب خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار