مسابقات آسیایی جاکارتا امسال حال و هوای متفاوتی برای مردم نهاوند دارد حضور سه ورزشکار خوب این شهر رنگ و بوی ویزه‌ای به این مسابقات بخشیده و چشم امید همه به نماینده های اعزامی به جاکارتا است.
کد خبر: ۶۴۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 13 August 2018

مسابقات آسیایی جاکارتا امسال حال و هوای متفاوتی برای مردم نهاوند دارد حضور سه ورزشکار خوب این شهر رنگ و بوی ویزه‌ای به این مسابقات بخشیده است.


به گزارش تابناک همدان از نهاوند، محسن سلگی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی است به عنوان مدیر تیم ملی دوچرخه سواری به جاکارتا خواهد رفت.

وی متولد ۱۳۶۲ است، دردوران نوجوانی با حمایت احمد آزادفر به رشته دوچرخه سواری علاقمند شد و بعد از فعالیت چندین ساله و حضور در تورنمنت‌های مختلف در سن ۲۲ سالگی به حرفه مربیگری و داوری روی آورد و مهمترین فعالیت‌های وی در دو چرخه سواری است.

از سال ۹۷ تاکنون مدیریت تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری ج. ا. ا. داشته است همچنین وی عضو اصلی کمیته جهانی دوچرخه سواری، مولف و مترجم کتاب‌های مربیگری سطح یک، آناتومی و تغذیه در دوچرخه سواری و دارای مدرک مربیگری Level ۱ از فدراسیون جهانی دوچرخه سواری است.

این داور ملی دوچرخه سواری است و به بیش از ۲۰ کشور جهان در معیت تیم ملی در مسئولیت‌های مختلف اعزام شده و بیش از ۱۰۰ مدال رنگارنگ برای کشور عزیزمان کسب کرده است.

می توان به حضور سلگی در بازی‌های آسیایی گوانگجو و کسب مدال نقره و برنز در مسابقات المپیک نظامیان جهان در کره جنوبی ۲۰۱۵ و کسب مقام قهرمانی در مسابقات دوچرخه سواری نظامیان جهان در هلند ۲۰۱۸ برای اولین بار در تاریخ رقابت‌های سیزم از مهمترین عناوین این قهرمان نهاوندی است.


دومین نماینده نهاوندی حاضر در جاکارتا فرود ظفری است ووشو کاری خوش استیل و قدرتمند که بعد از چندین سال حضورقدرتمند در سطح اول ووشو کشور و کسب چندین مدال طلای بزرگسالان کشور مربیان تیم ملی را وادار به قبول توانایی‌های خود کرد و نشان داد که هیچ حریفی توان ایستادگی مقابل این ووشو کار نهاوندی را ندارد.
جاکارتا جولانگاه ورزشکاران نهاوندی/ فرود ظفری یکی از امید‌های اصلی کسب مدال در ووشو/ بانوی نهاوندی برای قضاوت فوتبال به جاکارتا می رود


مربیان تیم ملی ووشو یکی از امید‌های اصلی کسب مدال در این مسابقات را ظفری می‌دانند و امید وار هستند فرود ووشو ایران را سربلند کند.

سومین نماینده ورزش نهاوند در جاکارتا داور بین المللی فوتبال نهاوند بهاره سیفی نهاوندی است که  برای قضاوت فوتبال بانوان به این مسابقات به عنوان کمک داور اعزام خواهد شد.


سیفی خوشحال است که به عنوان یک ورزشکار نهاوندی قدم به مسابقات اسیایی جاکارتا می‌گذارد و از مردم می‌خواهد برای موفقیتش دعا کنند.


حالا ورزشکاران نهاوندی با قدرت بالا پا به عرصه های بین المللی گذاشته اند و می‌خواهند ارزش‌های خود را به رخ ورزشکاران دنیا بکشند برای موفقیت این سه نماینده ورزش نهاوند در مسابقات آسیایی جاکارتا آرزوی موفقیت و پیروزی داریم.
 
جاکارتا جولانگاه ورزشکاران نهاوندی/ فرود ظفری یکی از امید‌های اصلی کسب مدال در ووشو/ بانوی نهاوندی برای قضاوت فوتبال به جاکارتا می رود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار