مسئول بسیج رسانه استان یزد:
مسئول بسیج رسانه استان یزد با اشاره به برگزاری ۱۰ دوره آموزشی خبرنگاری در ‌استان یزد، گفت: بیش از ۱۳۰ نفر در این دوره‌ها شرکت کردند.
کد خبر: ۶۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 22 July 2015
به گزارش تابناک یزد، سید حسین راسخی با بیان اینکه تبیین فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از جمله مهمترین اهداف بسیج رسانه است، اظهار داشت: بسیج رسانه یک نهاد با ماهیت انقلابی و فرهنگی و مروج افکار، عقاید و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه 70 درصد اصحاب رسانه عضو بسیج استان هستند، افزود: بسیج رسانه همه را با یک نگاه فراجناحی و با سلیقه‌های متفاوت زیر پرچم بسیج و ولایت برای تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در مقابل با نظام کفر و سلطه گردهم می‌آورد.

مسئول بسیج رسانه استان یزد با اشاره به اهمیت تربیت نیروهای حرفه‌ای در عرصه خبرنگاری و رسانه، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های مهم بسیج رسانه در راستای حمایت از اصحاب رسانه، ارتقای سطح علمی و فنی آنها در عرصه کاریشان است.

وی خاطرنشان کرد: از همین رو، بسیج رسانه استان یزد با همکاری و همراهی روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری کرده است.

راسخی با اشاره به اینکه سال گذشته هم یک دوره خبرنگاری در استان یزد توسط بسیج رسانه برگزار شد، اظهار داشت، بسیج رسانه یزد امسال با استفاده از تجربیات دوره‌های سال قبل، اقدام به انتشار فراخوان دوره‌ها کرد و تاکنون بیش از 130 نفر در استان یزد در این دوره‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

مسئول بسیج رسانه استان یزد در ارتباط با زمان برگزاری دوره‌های آموزشی، با اشاره به اینکه در هر شهرستان دوره جداگانه‌ای برگزار می‌شود، گفت: دوره آموزشی شهرستان بافق از سوم تا 17 مرداد، بهاباد از پنجم تا 19 مرداد، میبد از 10 تا 22 و اردکان از 8 تا 22 مرداد برگزار می‌شود.

وی افزود: مهریز از 11 تا 25، تفت از 12 تا 26، ابرکوه از 14 تا 28، خاتم از 17 تا 29 مرداد و شهرستان‌های یزد و اشکذر از اول تا 15 شهریور میزبان دوره‌های آموزشی خبرنگاری استان یزد هستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار