رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت طرح آمایش سرزمینی نهایی شده است و فارس چکیده برنامه 360 صفحه ای خود را فرستاده است./وی از اختلاس 22 میلیاردی یک کارمند دولت در شیراز اظهار بی اطلاعی کرد و نرخ بیکاری فارس را 9.9 درصد اعلام کرد.
کد خبر: ۶۴۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ 25 August 2018

 سلحشور گفت:برنامه آمایش سرزمین به طور قطع نهایی شده است؛ برنامه ملی آمایش سرزمین در سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شده و چکیده 360 صفحه ای برنامه فارس به کشور ارائه شده و یکی از دغدغه های بخش آخر این سند و مدیریت آمایش است و مدیران ارشد بدون شک استناد به این برنامه را مورد توجه قرار می دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس با تاکید بر برای نوشتن برنامه آمایش، از ظرفیت های علمی و همچنین بخش خصوصی مثل دانشگاه شیراز و اتاق بازرگانی استفاده شد، افزود: این مهم سه دوره میان مدت اجرایی می شود.

به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، توجه دولت برای ایجاد اشتغال پایدار، باعث شده که نرخ بیکاری فارس در سه ماهه اول سال جاری به 9 و 9 دهم رسید که این رقم در کشور 12 و یک دهم است.

از اختلاس بی خبرم!

در حالیکه طی چند روز گذشته کشف اختلاس 22 میلیارد ریالی یکی از کارمندان دولت در استان فارس از جانب دادستان عمومی و انقلاب شیراز مطرح و خبر دستگیری وی اطلاع رسانی شد امروز معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس از این اختلاس اعلام بی اطلاعی کرد.

علی سلحشور در پاسخه به سئوالی در خصوص اختلاس 22 میلیارد ریالی کشف شده در نشست خبری به مناسبت هفته دولت، گفت: اختلاسی در مجموعه دولتی نداشتیم و در این راستا هرکس که خبر داده باید پاسخگوی آن باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار