امام جمعه مهریز خواستار شد؛
امام جمعه مهریز اظهار كرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و می‌طلبد برای بازگشایی مدارس و معیشت خانواده دانش‌آموزان فکری شود .
کد خبر: ۶۴۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 26 August 2018

حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» در نشست شورای آموزش و پرورش مهریز با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان شهرستان مهریز بر اندیشیدن راهکارهایی برای تامین مسائل معیشتی و رفاه خانواده دانش‌آموزان تاکید کرد .

وی افزود: لوازم التحریر، هزینه رفت و آمد و شهریه مدارس از مواردی است که باید با همکاری مسئولان آموزش و پرورش برای آن تمهیداتی اندیشیده شود تا کمترین فشار به خانواده وارد شود .

«عباسعلي دانافر» مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این نشست بر ساماندهی نیروی انسانی با محوریت مدرسه تاکید کرد و گفت: مدرسه در ساماندهی نیروی انسانی، اولویت مطلق است .

وي افزود: تخصیص نیروی انسانی موجود و مابقی امکانات با اولویت مدرسه صورت می‌گیرد و آموزش و پرورش باید به یک دغدغه ملی تبدیل شود .

«سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز نیز در این نشست گفت: رسیدن به یک سطح از آموزش و پرورش در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند کاری جدی است که همراهی همگان را می‌طلبد .

معلمان حاضر در این نشست نیز نسبت به بحث تعدیل نیرو در ساختار آموزش و پرورش ابراز نگرانی کردند و خواستار انتقال این نگرانی به مسئولان کشوری شدند .

گفتني است، در شهرستان مهریز 100 مدرسه با حدود 10 هزار نفر دانش‌آموز وجود دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار