رئیس کل دادگستری فارس در بیست و دومین نشست از سلسله نشست های اخلاقی معاونت فرهنگی دادگستری استان، قضات بازنشسته را سرمایه عظیم دستگاه قضایی و الگویی ارزشمند برای قضات و کارکنان مجموعه قضایی عنوان کرد.
کد خبر: ۶۴۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ 29 August 2018

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان فارس، در حاشیه این نشست اخلاقی از خدمات 30 ساله 9 نفر از قضات دادگستری استان فارس که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، از سوی رئیس کل دادگستری استان فارس قدردانی شد؛ همچنین با اهدای لوح سپاس از آزادگان دستگاه قضایی استان نیز تجلیل به عمل آمد.

علی القاصی رئیس کل دادگستری استان فارس، در این مراسم اظهار کرد: قضات شریفی که امروز به افتخار بازنشستگی نائل آمدند در سخت ترین شرایط در مجموعه قضایی سختی ها را تحمل کردند و با پاکی به این توفیق بزرگ دست یافته و باید شکرگزار درگاه خداوند متعال باشند که یک عمر خدمت صادقانه را با پاکدامنی و عزت و با توکل بر پروردگار پشت سر گذاشته اند.

وی در پایان تصریح کرد: قضات بازنشسته به عنوان سرمایه و الگوی عملی و رفتاری چه در داخل مجموعه قضایی و چه در خارج از مجموعه برای همه ما مایه افتخار خواهند بود.

القاصی همچنین در خصوص آزادگان گفت: آزادگان عزیز، زینت کشور اسلامی ما و از یادگاران جبهه و جنگ و دفاع مقدس و از همرزمان شهدای گرامی بوده و جهاد این آزادگان عزیز در راه خدا از اجر و معنویت بسیار بالایی برخوردار است و بر خود لازم می دانم به نمایندگی از مجموعه قضایی فارس از این دلاور مردان قدردانی نمایم.

گفتنی است این نشست با سخنرانی حضرت آیت اله حسینی قزوینی و با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس، معاونین قضایی دادگستری و جمعی از قضات و کارکنان مجموعه قضایی استان فارس برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار