حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه محترم شهرستان ممسنی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر نورآباد توصیه های به مداحان مردم و خانواده ها در خصوص حفظ حرمت ایام محرم داشتند.
کد خبر: ۶۵۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 15 September 2018

تابناک فارس به نقل از ستاد نماز جمعه شهرستان ممسنی: حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه ممسنی در خطبه دوم نمازجمعه این هفته شهر نورآباد بیان داشتند : به مداحان و ذاکرین اهل بیت: ضمن تشکر از زحمات آنها، به من گفته اند بعضی ها آنقدر طول می دهند که مردم خسته می شوند، این همه طولانی نکنید، خسته نکنید همسایه ها را، خواهش می کنم اشعار متناسب، سبک متناسب را برای امام حسین –ع- انتخاب کنید. طوری نباشد که با اهداف کربلا ضدیت پیدا کند.

به خانواده ها هم در روز تاسوعا و عاشورا من باب امر به معروف و نهی از منکر عرض می کنم: شما عزیزان به خانواده هایتان بگویید، عاشورای ما نباید زن آدم، دخترخانم، بی عفت بیاید، حالا عاشورا اگر آرایش کنید و بیرون بیایید با آنی که بنی امیه عاشورا را روز عید خودشان قراردادند، چه فرقی می کنیم؟ ترا به خدا دخترخانم، عزای پسرعمویت، عزای پسرهمسایه ات، چگونه می روی؟ همان گونه هم برای امام حسین –ع- بیا!!! بیشتر هم نمی خواهیم. اولا که شما خودتان باید عزادار باشید چرا شما تماشاگر می شوید؟ من خواهش دارم، بی‌عفت نشویم و به خاطر امام حسین این دو روز را احترام بگذاریم. وقت اذان، هیئات چه دارید نمایش می دهید؟ امام حسین دارد نماز می خواند، خوب تمام کن، تازه شروع کرده و جوش گرفته، این خودنمائی است و این می خواهد بگوید: ایهاالناس، من هستم، امام حسین چه کسی است؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار