دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استان خوزستان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار بخش صحنه‌ای سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان، پانزدهم مهرماه سال جاری خواهد بود.
کد خبر: ۶۵۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 02 October 2018

محمد یاقوت‌پور درباره این خبر گفت: با توجه به برنامه زمانبندی جشنواره آخرین مهلت برای ارسال آثار نمایشی بخش صحنه‌ای این جشنواره یکشنبه 15 مهر ٩٧ خواهد بود و این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

وی با اشاره به شیوه‌نامه جشنواره‌های تئاتر استانی افزود: طبق این شیوه‌نامه آثار متقاضی هر جشنواره باید قبل از ارسال آثار اجرای عمومی خود را پشت سر گذاشته باشند و از آن جایی که جشنواره تئاتر هر استان حرفه‌ای‌ترین اجراهای تئاتر آن استان محسوب می‌شوند، آثار نمایشی باید با بهترین کیفیت به جشنواره تئاتر استانی ارسال شوند. از این رو، پشت سر گذاشتن اجرای عمومی ضرورت دارد و ملاک اجرا نیز درج خبر اجرای عمومی در درگاه تئاتر خوزستان خواهد بود.

دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استان در خصوص نحوه تصویربرداری از آثار نمایشی گفت: تأکید می‌کنیم که کارگردانان نسبت به ضبط صدای واضح و با کیفیت و ثبت تصویری اثر حساسیت و دقت بالایی داشته باشند تا در مراحل انتخاب آثار استانی دچار مشکل نشوند.

یاقوت‌پور خاطرنشان کرد: سی‌امین جشنواره تئاتر استان خوزستان از ٢٠ تا ٢٤ آبان ١٣٩٧ برگزار می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار