سردار میرحسینی، تبعیت از مقام معظم رهبری، تقویت علم و ایمان و ثبات قدم را وظیفه رزمندگان در این دوران دانست و گفت: ما در جنگ هیمنه دشمن را شکستیم.
کد خبر: ۶۶۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 27 September 2018

 محمدکاظم میرحسینی از فرماندهان دفاع مقدس با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ایمان، تبعیت از ولایت‌فقیه و شرکت با اخلاص رزمندگان در جبهه، مهم‌ترین دلیل پیروزی ما در دوران دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان توانستند باایمان، بر دشمنان که تا بن دندان مسلح بودند، پیروز شوند، افزود: از مشخصه‌های رزم رزمندگان اسلام، جنگیدن برای خدا و درراه ولایت و اخلاص در عمل بود که همین موارد دوران دفاع مقدس را از اهمیت بالایی برخوردار می‌کند.

این فرمانده دلاور جبهه حق علیه باطل تصریح کرد: رزمندگانی که در جنگ شرکت می‌کردند، آن را به‌عنوان تکلیف و وظیفه خود می‌دانستند و می‌گفتند: چون امام خمینی (ره) فرمودند، ما به جبهه می‌رویم و چون برای رضای خدا به جبهه رفتند، خداوند نیز آن‌ها را نصرت و یاری کرد.

میرحسینی از خاطرات شیرین خود در دوران دفاع مقدس می‌گوید: رزمندگانی که به جبهه می‌آمدند، هیچ توقعی نداشتند هنگامی‌که از رودخانه اروندرود می‌خواستند عبور کنند، اول باید برای شناسایی وضعیت دشمن می‌رفتند و دو سه نفر در آن رودخانه شنا می‌کردند و هنگامی‌که به زیر پای دشمن نیز می‌رسیدند، خسته بودند.

این رزمندگان باید از زیر تیربار دشمن و سیم‌خاردار گذر می‌کردند و حدود ۲۴ ساعت در دل دشمن می‌ماندند، شناسایی می‌کردند و برمی‌گشتند و هنگامی‌که برمی‌گشتند و ما از آن‌ها تشکر می‌کردیم، می‌گفتند: ما کاری نکرده‌ایم و فقط وظیفه خود را انجام داده‌ایم.

این جانباز سرافراز انقلاب با اشاره به اینکه رزمندگان خستگی را خسته می‌کردند و فقط برای رضای خدا در جنگ شرکت می‌کردند، اظهار داشت: تمامی رزمندگان خود را به دست خدا سپرده بودند و از جان، مال وزندگی خود گذشتند و خدا نیز آن‌ها را یاری کرد.

فرمانده میدان‌های جنگ در دوران دفاع مقدس بابیان اینکه امام خمینی(ره) کلاس خودباوری و توکل به خدا برای مردم گذاشتند، ابراز داشت: ملت ایران با دست‌خالی و بدون پشتوانه تسلیحاتی و با تحریم اقتصادی در مقابل دو ابرقدرت بزرگ دنیا با سلاح‌های پیشرفته، درحالی‌که تمام قدرت خود را علیه ما به کار گرفته بودند، با توکل و اعتماد به خداوند متعال توانست پیروز شود.

وی گفت: باید پاسدار ارزش‌های انقلاب بود و تمام تلاش خود را برای اهتزاز پرچم لا إله الا الله، محمد رسول‌الله و علی ولی‌الله بر تمام دنیا به کاربریم.

این فرمانده دفاع مقدس تبعیت از مقام معظم رهبری، تقویت علم و ایمان، ثبات قدم درراه آرمان‌ها را وظیفه رزمندگان در حال حاضر دانست و اذعان داشت: باید ذکر خدا را زیاد بگوییم و تلاوت قرآن را فراموش نکنیم تا انقلابمان استمرار داشته باشد.

میرحسینی گفت: با تلاش و کوشش فراوان و شبانه‌روزی و اطاعت بی‌چون‌وچرای مسئولین از ولایت‌فقیه و همچنین صبر و استقامت، مطمئناً ما پیروزیم و می‌دانیم بعد از هر سختی آسانی هست.

این یادگار دفاع مقدس بابیان اینکه اسلام و ایمان ما را در جنگ پیروز کرد، گفت: امام خمینی (ره) توکلش به خدا بود و با همین روحیه به ملت و جوانان امیدواری، خودباوری و قدرت می‌داد و خداوند نیز با امداد غیبی خود، ما را بر دشمن پیروز کرد و ما در جنگ هیمنه دشمن را شکستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار