معاون عمرانی استاندار یزد؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: در ماه‌های اخیر گرانی و کمبود لاستیک رانندگان یزدی نیز را با مشکلاتی روبه‌ رو کرده است.
کد خبر: ۶۶۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 27 September 2018

محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: متأسفانه در ماه‌های اخیر به دلیل گران شدن لوازم‌یدکی و مخصوصاً گرانی و کمبود لاستیک که کل کشور با آن روبروست رانندگان را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است با توجه به آنکه کارخانه‌های تولید لاستیک کشور توانایی تأمین نیاز بازار را به‌طور کامل ندارند و در این زمینه با کمبود مواجه هستیم.

صادقیان پس از به وجود آمدن مشکلاتی درزمینهٔ تأمین لاستیک موردنیاز رانندگان استان یزد از همان ابتدا تلاش کردیم با طراحی سامانه توزیع لاستیک در استان به روند توزیع لاستیک نظم بخشیده و از بروز التهاب در بازار جلوگیری کنیم که اکنون این سامانه در کل کشور نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به به‌حق بودن مطالبات رانندگان در خصوص گرانی و کمبود لاستیک، گفت: وزارت صنعت باید به مطالبات به‌حق رانندگان در این زمینه پاسخ دهد.

صادقیان با اشاره به مشکلات رانندگان یزدی، گفت: در اعتراض چند ماه پیش رانندگان چند موضوع مدنظر آن‌ها بود که از آن جمله می‌توان به افزایش کرایه حمل بار اشاره کرد که بر اساس آن رانندگان مدعی بودند با افزایش قیمت لوازم‌یدکی موردنیاز آن‌ها، باید کرایه حمل بار نیز افزایش پیدا کند.

وی افزود: از سوی دیگر رانندگان خواستار تغییر نرخ‌گذاری کرایه حمل بار و تبدیل آن به تن کیلومتر بودند در مباحث بیمه نیز رانندگان خواستار احیای بخشنامه‌ای بودند که در آن پرداخت رانندگان تا حد زیادی کاهش می‌یافت که خوشبختانه با تعامل خوبی که برقرار شد این مهم انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تأکید کرد: در موضوع افزایش کرایه حمل‌ونقل بار شاهد افزایش ۲۰ درصدی کرایه‌ها بودیم و برای رانندگان نیز تا حد زیادی و راضی‌کننده بود در بحث تغییر روند نرخ‌گذاری کرایه و تبدیل آن بر اساس تن کیلومتر هم تاکنون جلسات متعددی با حضور نمایندگان وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و اتحادیه رانندگان تشکیل‌شده و نتایج آن اعلام خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار