درحالیکه دشمن جنگ اقتصادی خود را علیه ملت ایران آغاز کرده است هستند افرادی که در هر شغل و مقام با سلاح خدمت به میدان جنگ اقتصادی می روند تا شاید بتوانند بخشی از فشارهای اقتصادی مردم را بکاهند.
کد خبر: ۶۶۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 28 September 2018

در شرایطی که دشمن سنگین ترین فشارها و تحریم های اقتصادی را علیه کشور ما وضع کرده چه خوب است هر کدام از ما برای کاستن مشکلات مردم گامی هرچند کوتاه برداریم؛ کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار نکنیم و به ارائه خدمات با قیمت حتی کمتر از نرخ مصوب بپردازیم.

در این بین خدمت به مردم در عرصه پزشکی بدلیل نیاز مردم اهمیت دوچندانی دارد و می تواند موجی از امید و آرامش در کشور ایجاد کند.

در شرایطی که هر از گاهی خبر احتکار کالا توسط افراد سودجو منتشر می شود ارائه خدمات رایگان یا نیم بهای پزشکی در دزفول جای توجه ویژه دارد.

دزفول همواره با داشتن خیرین در همه بخش ها بویژه حوزه سلامت در کشور پیشرو بوده است بطوریکه که خیرین آن همواره بیش از اعتبارات دولتی در حوزه سلامت هزینه کرده اند.

در نمونه اخیر یک پزشک متخصص دزفولی در اقدامی تحسین برانگیز برای مقابله با جنگ اقتصادی، بیماران را به صورت نیم بها ویزیت می کند.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره مجمع خیرین سلامت دزفول روز چهارشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: عبدالمحمد کردنژاد پزشک متخصص قلب و عروق، عضو هیات امنای مجمع خیرین سلامت دزفول و رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس در اقدامی تابل تحسین اقدام به ویزیت نیم بهای بیماران کرده است.

کاظم اردو با تقدیر از این اقدام افزود: این پزشک پیش از این یک خانه بهداشت در روستای چغاسبز دزفول به نام مرحوم پدرش ساخت و اهدا کرد.

وی اظهار امیدواری کرد اقدام این پزشک دزفولی سرلوحه کار دیگر پزشکان و دیگر شغل ها و مهارت ها شود تا بتوانیم از تحریم ها و شرایط اقتصادی کنونی سربلند بیرون آییم.

عبدالمحمد کردنژاد پزشک متخصص قلب و عروق در دزفول نیز در این باره گفت: با آغاز ماه محرم ویزیت نیم بهای بیماران در مطب را آغاز کردم تا با این اقدام ضمن مبارزه با جنگ اقتصادی کمکی به مردم بی بضاعت داشته باشم.

وی افزود: در این شرایط اقتصادی که مردم گرفتار شده اند اگر هرکس در حیطه کاری خود باری از دوش مردم بردارد به راحتی می توان بر جنگ اقتصادی دشمن پیروز شد.

این پزشک جانباز دزفولی اظهار داشت: همانطور که در دوران دفاع مقدس در جبهه مقابل دشمن ایستادیم اکنون نیز باید در جنگ اقتصادی مقابل دشمن بایستیم.

وی با بیان اینکه روزانه حدود 30 بیمار در مطب بصورت نیم بها ویزیت می شوند، افزود: این اقدام تا زمانی که وضعیت اقتصادی بهبود یابد و فشار روی مردم کمتر شود ادامه خواهد یافت و بیماران می توانند از ویزیت نیم بهای قلب و عروق بهره مند شوند.

اگر چنین اقدامات هرچند ناچیز همگانی شوند دیگر هیچ تحریمی نمی تواند در برابر مردم کارساز باشد.
خیران دزفول برای ساخت 16 پایگاه سلامت در این شهرستان 76 میلیارد ریال هزینه کرده اند.

این خیران علاوه بر ساخت مدرسه و فضاهای ورزشی در ساخت بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی و تامین تجهیزات پزشکی از محل کمک های اهدایی خود در کشور پیشتاز هستند.

از دزفول به عنوان تنها شهر کشور که در آن هیچ تخت بیمارستانی دولتی وجود ندارد نام برده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار