امام‌جمعه فیروزآباد: بی‌تفاوتی مسوولان کشور نسبت به مشکلات گذشته و پیش رو موجب شده که فشار اقتصادی در ایران تجربه شود که اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی درست و دقیق اجرا می‌شد این اتفاق را تجربه نمی‌کردیم.
کد خبر: ۶۶۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 29 September 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید عزیز‌الله هاشمی‌زاده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نمازجمعه این هفته که درمصلی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اتفاقات ناشی از حوادث ترافیکی در جاده‌های فیروزآباد که منجر به کشته شدن بسیاری از همشهریان و مسافران در روزهای اخیر در این جاده‌ها شده است، اظهار داشت: از وزارت راه و اداره‌کل راه استان تقاضای تسریع در اجرا و تکمیل جاده‌های دو باندِه این شهرستان را دارم؛چراکه در روزهای اخیر جوانان برومند و رشید بسیاری در جاده‌های شهرستان فیروزآباد جان خود را از دست‌ دادند که موجب ناراحتی و عزادار کردن همشهریان فیروزآبادی شد.

امام‌جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جریان تروریستی در اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن هشتادوشش نفر شد، تصریح کرد: گروهک الاهوازیه که ترکیبی از مزدوران داعشی و تکفیری است مسئولیت این حادثه را پذیرفتند.

وی تصریح کرد: در پشت این حادثه جنایت‌کارانه کمک‌های مالی عربستان و امارات و موج تبلیغاتی انگلیس، آمریکا، منافقان و سلطنت‌طلبان قرار دارد.

امام‌جمعه فیروزآباد ادامه داد: ما در جنگ هشت‌ساله غرب علیه ایران مشاهده کردیم که کمک‌های بلاعوض شیخ‌نشینان خلیج‌فارس و هدایت‌های آمریکای جنایتکار پشت این جنگ بود که آن‌ها به‌هیچ‌وجه نتوانستند به انقلاب اسلامی ایران آسیبی وارد کنند.

هاشمی زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: آمریکا برای برون‌رفت از تنهایی سیاسی و اقتصادی به‌ اجبار از گروهک‌های مزدور و حکومت‌هایی مانند امارات و عربستان برای فشار بر ایران استفاده می‌کند تا به‌ حساب خودش ملت ایران را از پای درآورده و انقلاب اسلامی را به شکست وا‌دارد.

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به بیداری امت اسلامی بیان داشت: بیداری امت اسلامی در یمن، سوریه، لبنان، فلسطین و شیعیان جنوب عربستان موجب شده تا آمریکا با فشار بر انقلاب جلوی این حرکت امت اسلام را بگیرد.

وی گفت: بی‌تفاوتی مسوولان کشور نسبت به مشکلات گذشته و پیش رو موجب شده که فشار اقتصادی در ایران تجربه شود که اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی درست و دقیق اجرا می‌شد این اتفاق را تجربه نمی‌کردیم.

امام‌جمعه فیروزآباد تصریح کرد: عدم پاسخ به مطالبات مقام معظم رهبری در بخش‌های اقتصادی کشور و جدی نگرفتن شعارهای سال در رابطه با اقتصاد و همچنین دست‌کم گرفتن دشمن و مماشات با آن‌ها موجب افزایش فشار بیش‌ازپیش اقتصادی شده است.

هاشمی زاده همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به‌تحقیر شدن رئیس‌جمهور آمریکا در خانه خود یعنی نیویورک و سازمان ملل اشاره کرد.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: پیروز این جنگ، انقلاب اسلامی و مردم ایران هستند و آمریکا محکوم‌ به شکست است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار