سیروس پاک فطرت گفت: با توجه به شعار انسان محوری شورای پنجم ،اعضای شورا به امر ورزش و کمک به ارتقای ورزش فارس توجه ویژه باید داشته باشد.
کد خبر: ۶۶۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 29 September 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: سیروس پاک فطرت گفت: با توجه به شعار انسان محوری شورای پنجم ،اعضای شورا به امر ورزش و کمک به ارتقای ورزش فارس توجه ویژه باید داشته باشد.

وی افزود: همزمان با اغاز سال تحصیلی ، توجه هیات های ورزش همگانی به سوی آموزش و پرورش متمرکز شده و مسئولان آموزش و پرورش با توجه به اهمیت ورزش بر این امر واقفند که انجام ورزش با نظم در کنار فعالیتهای درسی در یادگیری و فراگیری دانش آموزان موثر است.

پاک فطرت از آمادگی هیات های ورزش همگانی در برگزاری جلسات مشترک با ادارات آموزش و پرورش فارس به منظور ارتقای ورزش دانش آموزان خبر داد.

رییس هیات های ورزش همگانی فارس گفت: باید ورزش را از سنین کم در بین فرزندان فرهنگسازی کرد تا علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان، اشتیاق آنها به ورزش را نیز افزایش دهیم.

پاک فطرت افزود: مدارس باید بهترین زمان و بهترین مربیان را برای امر ورزش در نظر بگیرند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری هیات های ورزش همگانی با نهادهای دولتی و خصوصی گفت: هیات های ورزش همگانی برای بخش خصوصی بهترین فضا برای معرفی و تبلیغات است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: هیات ورزشهای همگانی فارس با شرکت در مسابقات کشوری توانست خوش بدرخشد.

وی از برتری تیم بانوان و همچنین اقایان در رشته داژبال(وسط وسطو) در مسابقات خبر داد و گفت: برای نخستین بار در مسابقات کشوری داژبال هردوتیم اقایان و بانوان توانستند همزمان به مقام برتر برسند.

پاک فطرت تصریح کرد: بانوان و اقایان علاقمند به این رشته می توانند به کمیته داژبال هیاتهای ورزش همگانی مراجعه کنند.

وی همچنین از برتری بانوان فارس در مسابقات پرثوآ خبر داد وگفت: این رشته همانند ورزش زورخانه ای است که بانوان فارس برای نخستین بار درکشور توانستند به برتری برسند.

وی از رشته چوگو به عنوان رشته‌ی مورد علاقه‌ی اقایان یاد کرد و گفت: این رشته نوعی ورزش چوب بازی است که در زمینهای خاکی و چمن اجرا می شود که نماینده فارس توانست در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار