معاونت عملیات آتش‌نشانی یزد خبر داد
معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی یزد گفت: عملیات آتش‌نشانی یزد نسبت به شش‌ماهه اول سال گذشته ۷/۴ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۶۶۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 30 September 2018

محمدرضا رحیمی با اشاره به گرامیداشت هفتم مهرماه روز آتش‌نشان، گفت: به مناسبت روز آتش‌نشان مسابقات استانی عملیاتی ورزشی در دو آیتم طناب‌کشی و آب‌کشی برگزارشده است.

وی ازجمله مسابقات نقاشی برای کودکان، مراسم نمایشگاه عکس و پوستر در مسجد ملااسماعیل، دیدار با فرماندار و همکاران نیروی انتظامی، رونمایی از خودرو جدید بالابر ۳۲ متری و رژه ناوگان خودرویی از ایستگاه مرکز به‌طرف بلوار استقلال، بلوار جمهوری، میدان امام حسین (ع)، بلوار دهه فجر به‌طرف گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌های این روز دانست.

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی یزد با اشاره به اینکه در شش‌ماهه سال جاری ۹۴۸ حریق و هزار و ۸۳ حادثه داشته‌ایم، تصریح کرد: عملیات آتش‌نشانی نسبت به شش‌ماهه اول سال گذشته ۷/۴ درصد رشد داشته است.

رحیمی اظهار داشت: ۱۷۸ مجروح در حادثه‌های مختلف ازجمله حریق، تصادف، انفجار و آوار نجات یافتند و در این عملیات شش‌ماهه اول سال ۱۷ فوتی و ۳۲۶ نفر نجات‌یافته‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نیروهای آتش‌نشانی در سه شیفت کاری در ۱۱ ایستگاه آتش‌نشانی وظایف خود را انجام می‌دهند، ابراز داشت: دو ایستگاه آتش‌نشانی در خیابان انقلاب و محله مهرآوران میدان امام علی (ع) در حال ساخت است.

وی بابیان اینکه درخواست نزدیک به ۵۰ نفر نیرو داده‌ایم و در حال گرفتن مجوزهای استخدام هستیم، اذعان داشت: ایستگاه‌های آتش‌نشانی ازنظر استاندارد مطلوب و با توجه به‌اضافه شدن دو ایستگاه دیگر، وضعیت بهتری را در پیش رو دارد.

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی یزد در پایان بزرگ‌ترین حادثه آتش‌سوزی در سال گذشته را مربوط به انبار بزرگ لوازم‌خانگی در میدان ابوذر دانست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار