کارگاه آموزش استاپ موشن 13 مهر با حضور کارشناس ارشد گرافیک و مدرس استاپ موشن‌ـ در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 02 October 2018

«حسین دشتی‌اردکانی» با اشاره به ضرورت ارتقای توانایی و به روز رسانی دانش هنرمندان،‌اظهار کرد: کارگاه استاپ موشن با هدف آشنایی کلی علاقه‌مندان با این رشته در استان خبر داد.

وی افزود: این کارگاه صبح جمعه 13مهرماه با حضور عقیل حسینیان ‌ـ‌کارشناس ارشد گرافیک و مدرس استاپ موشن‌ـ در نارنجستان هنر این مرکز برگزار می‌شود .

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری یزد گفت: در این کارگاه شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با اصلی‌ترين قواعد متحرک‌سازی و روش‌های مختلف استاپ موشن به تمرين حركت حفظ و تغيير فرم در این گونه هنری می‌پردازند .

دشتی‌اردکانی تصریح کرد: در ادامه، اصول ابجكت انيميشن و دسته‌بندی انواع آن و همچنین روش متحرک‌سازی خلاقه ابجكت آموزش داده می‌شود و شرکت کنندگان انیمیت ابجکت را انجام می‌دهند .

وی ادامه داد:‌ شرکت کنندگان بهتر است علاوه بر همراه داشتن تعدادی ابجكت ساده برای انجام متحرک‌سازی خلاقه، گوشی متصل به اينترنت نیز داشته باشند تا بتوانند نرم افزار لازم را دانلود و در ورک‌شاپ از آن استفاده کنند .

استاپ موشن؛ یکی از تکنیک‌های انیمیشن‌سازی است که در آن شیئی را فریم به فریم حرکت داده و تصویر آن را توسط دوربین ضبط می‌کنند. از توالی این تصاویر به نظر می‌رسد که شیء به خودی خود در حال حرکت است .

این مسئول خاطرنشان کرد:‌ شرکت در این کارگاه برای تمام علاقمندان آزاد است و هیچ پیش نیازی ندارد .

گفتنی است؛‌ علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تفلن 36231400 داخلی 27 تماس بگیرند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار