مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری گفت: با همکاری معاونت علمی و وزارت کشور در نظر داریم از شرکت‌های دانش‌بنیانی که در حوزه مدیریت محیط زیست و استفاده بهینه از زباله فعال هستند حمایت کنیم.
کد خبر: ۶۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 26 July 2015
به گزارش تابناک یزد، اسماعیل قادر فر مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: طی همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با سازمان همیاری‌ها و بهیاری های وزارت کشور که متولی بحث مدیریت پسماند هستند در نظر داریم از شرکت‌های دانش بنیانی که در حوزه مدیریت محیط زیست استفاده بهینه از زباله فعال هستند، حمایت کنیم.
وی در ادامه تاکید کرد: به همین منظور طی تفاهم نامه مشترک که بین دو مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان بهیاری ها و همیاری‌های وزارت کشور در حال نهایی شدن و امضاست آن دسته از شرکت‌های دانش بنیانی که فناوری  های جدید برای تدبیل زباله‌ های شهری به برق و یا کنتور فعال هستند مورد حمایت قرار می‌گیرند.
قادر فر با اشاره به رفع معضل شهری خاطر نشان کرد: با نهایی شدن و اجرای این قرار داد بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان بهیاری ها و همیاری‌های وزارت کشور سعی داریم بتوانیم از این طریق معضل زباله در شهرهای کشور به ویژه شهرهای شمالی کشور را مدیریت کنیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار