مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: یکی از مشکلات حوزه حمل و نقل وجود دلالان به اسم بازاریاب است که این افراد تا بیش از ۷۰ درصد هزینه حمل و نقل را دریافت می کنند و ما در تلاش برای حذف دلال ها ما بین شرکت حمل و نقل و شرکت های تولیدی هستیم.
کد خبر: ۶۶۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 09 October 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: علیرضا سیاه پور، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس امروز (17 مهر) در کارگروه ویژه اقتصادی با موضوع حمل و نقل که با حضور متولیان بخش دولتی و ذینفعان بخش خصوصی در این اتاق برگزار شد، گفت: در سیستم حمل و نقل استان سیستم عرضه و تقاضا مناسب نیست اما بحران امروز حوزه حمل و نقل در پی معضلاتی است که به علت ساختارهای نامناسب در گذشته بوده است.

 

سیاه پور افزود: رسیدگی و رفع مشکلات حمل و نقل از سال گذشته در دستور کار دولت قرار گرفته و ما هم در استان کارهایی در حوزه رتبه بندی و توانمندی سازی شرکت های حمل و نقل استان انجام داده ایم و شرکت های تولیدی برای حمل بار، نیازهایشان را به اداره حمل و نقل جاده ای استان اعلام کنند.

 

وی با اشاره به مشکلات عدیده ذینفعان حوزه حمل و نقل استان و اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات، تاکید کرد: یکی از مشکلات ما در این حوزه وجود دلالان به اسم بازاریاب است که این افراد تا بیش از 70 درصد هزینه حمل و نقل را دریافت می کنند و ما در تلاش برای حذف دلال ها ما بین شرکت حمل و نقل و شرکت های تولیدی هستیم.

 

سیاه پور اظهارداشت: در ساختارهای موجود دولتی و خصوصی در حوزه حمل و نقل مشکلاتی وجود دارد که ما با انجام کار کارشناسی به دنبال اصلاح این ساختارها هستیم که اگر این مهم محقق شود بسیاری از مشکلات ذینفعان این بخش هم مرتفع می شود.

 

وی با بیان اینکه رفع تمام مشکلات حوزه حمل و نقل و خواسته رانندگان نیازمند گذر زمان است که نتایج اقدامات انجام شده برای ذینفعان ملموس باشد، اضافه کرد: بر این باوریم راه رفع مشکلات حمل و نقل نیاز به تعامل بیش از پیش بخش دولتی و خصوصی است که باید بیشتر از گذشته باشد.

 

سیاه پور ادامه داد: هم اکنون اقدامات موثری در حوزه تامین لاستیک، روغن، قطعات و امنیت رانندگان انجام شده است به طوری که علاوه بر نیروی انتظامی و اسکورت خودروها، بیش از 80 گشت راهداری برای کنترل جاده ها در استان فعال است.

 

وی اظهار داشت: در حال حاضر برای مدیریت شرایط ایجاد شده در سیستم حمل و نقل استان شرکت های تولیدی برای حمل بار، نیازهایشان را به اداره حمل و نقل جاده ای اعلام کنند تا اقداماتی برای حمل و نقل کالاهای تولیدی استان انجام شود و مشکلی برای کارخانه های ما ایجاد نشود.

 

برچسب ها: حمل و نقل ، دلال ، معضل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار