با تشکیل مجمع انتخاباتی «بهاءالدین ایلخانی» به ریاست هیئت سوارکاری در اردبیل انتخاب شد.
کد خبر: ۶۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 27 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این انتخابات که پیش از ظهر امروز و با حضور اعضای مجمع و رئیس فدراسیون در سالن رضازاده برگزار شد، بها‌ءالدین ایلخانی با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت سوارکاری استان اردبیل انتخاب شد.

رئیس جدید این هیئت بعد از انتخاب چهار ساله برای ریاست هیئت سوارکاری اردبیل اظهار کرد: در دوره جدید فعالیت این هیئت تلاش جدی ما بر این خواهد بود تا بتوانیم بیش از گذشته شایستگی‌ها و توانمندی‌های این رشته ورزشی را با همکاری ورزشکاران توانمند به نمایش بگذاریم.

بها‌ء‌الدین ایلخانی گفت: هر چند رشته سوارکاری رشته گران قیمتی است، اما با توجه به فعالیت چندین باشگاه اسب‌سواری در این استان تلاشمان بر این است تا استعدادهای خوب و قابل را شناسایی و نسبت به حضور آنها در مسابقات مختلف اعم از داخلی و خارجی و ایجاد انگیزه‌های بیشتر تلاش جدی و مؤثری را انجام دهیم.

رئیس هیئت سوارکاری اردبیل افزود: هر چند این استان جایگاهی درخور رتبه‌بندی فدراسیون سوارکاری ندارد اما تمام تلاش ما بر این است تا در خور شأن این رشته ورزشی یک تحرک جدی و منطقی را با رویکرد حرکت در مسیر درست و کسب توفیقات بیشتر به انجام برسانیم.

ایلخانی عنوان کرد: علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها نیز سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا این هیئت به تدریج فعال‌تر شده و به ویژه از ظرفیت و توان جامعه روستایی و عشایری در توسعه این رشته ورزشی پرتحرک استفاده کنیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم با اقدامات و فعالیت‌هایی که اعضای هیئت سوارکاری استان از این به بعد انجام می‌دهند، هم در جذب مخاطبان و هم در شناسایی توانمندی آنها بیشتر و بهتر اقدامات و فعالیت‌هایمان را انجام دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار