دبیرکل کنفدراسیون شطرنج آسیا با سفر به لارستان موافقت خود را برای میزبانی این شهرستان در مسابقات شطرنج پیشکسوتان آسیا اعلام کرد.
کد خبر: ۶۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 27 July 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:صبح امروز دبیرکلکنفدراسیون شطرنج آسیا در سفر خود به لارستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که در فرمانداری لارستان برگزار شد، علی‌محمد طاهرهشام با ابراز خرسندی از سفر خود به کشور جمهوری اسلامی ایران و منطقه لارستان، اظهار داشت: در این سفر، زیرساخت‌ها، امکاناتو اماکن ورزشی موجود در لارستان به‌منظور میزبانی هرچه بهتر از پیشکسوتان شطرنج آسیا مورد بررسی و تأیید قرار گرفت.

وی امکانات موجود در لارستان اعم از اماکن ورزشی، اقامتگاه‌ها و هتل‌ها را خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به ظرفیت موجود در لارستان، مانند فرودگاه بین‌المللی، این منطقه مستعد برگزاری مسابقات قهرمانی است.

طاهرهشام خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی پیشکسوتان شطرنج آسیا دوم تا نهم مهرماه امسال در دو رده سنی بالای 50 سال و بالای 65 سال و به روش سویسی با حضور 20 داور بین‌المللی شطرنج به میزبانی لارستان برگزار خواهد شد.

دبیرکلکنفدراسیون شطرنج آسیا اضافه کرد: این مسابقات برای نخستین بار در این رده سنی در کشور جمهوری اسلامی ایران و به میزبانی لارستان برگزار می‌شود که در این مسابقه از 52 کشور آسیایی و اقیانوسیه دعوت‌ شده تا در این رقابت بزرگ شرکت کنند.

فرماندار ویژه لارستان نیز در این دیدار با خیرمقدم به علی‌محمد طاهرهشام در سخنانیاظهار کرد: به‌یقین سفر دبیرکل کنفدراسیون شطرنج آسیا به کشور ایران باعث پیشرفت ورزش به‌ویژه رشته شطرنج در کشور ایران، استان فارس و منطقه لارستان خواهد شد.

نجیب‌زاده افزود: امید است لارستان میزبان خوبی برای این دوره از مسابقات باشد و شرکت‌کنندگان در این مسابقات با خاطره خوب و خوشی کشور ایران و لارستان را ترک کنند.

وی در پایان سخنان خود با تشکر از حضور علی‌محمد طاهرهشام در کشور ایران و منطقه لارستان تأکید کرد: فرمانداری ویژه لارستان نیز در حد مقدورات با متصدیان برگزاری این مسابقات همکاری لازم را به عمل خواهد آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار