آغاز ربیع الاول، راهپیمایی اربعین و استفاده از ظرفیت جوانان، موضوعاتی بود که ائمه جمعه فارس در خطبه های خود بر آن تاکیید کردند.
کد خبر: ۶۷۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 10 November 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما: حجه الاسلام حرمتی امام جمعه موقت شهر مشکان گفت: حرکت دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی، سیلی محکمی به آمریکا بود که همچنان برای آمریکایی‌ها سخت است.

****************************************************************************


حجت الاسلام باقری نیا امام جمعه علامرودشت از حضور چشمگیر مردم و دانش آموزان در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تقدیر کرد و گفت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بی اعتنایی و بی توجهی مردم را نسبت به یاوه گویی‌های رئیس جمهور آمریکا نشان داد.

 

*******************************************************************
حجة الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر بکارگیری نیروی جوان در اداره امور کشور گفت: استفاده از انرژی جوانی و روحیه جهادی جوانان متخصص، متعهد و انقلابی در مدیریت می‌تواند مشکلات کشور را رفع کند.

 

********************************************************************
حجت الاسلام سفار خطیب جمعه آباده طشک متکی به خود بودن را علت پیشرفت کشورمان در عرصه‌های مختلف دانست و گفت:: مسئولان باید برای استفاده از ظرفیت و توان داخلی برنامه ریزی و تلاش مضاعف کنند.

 

**************************************************************************
حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به ناکامی آمریکا درمنطقه گفت: نقشه‌های شوم آمریکا برای به زانو در آوردن ملت بزرگ ایران با شکست مواجه شده است و امروز بسیاری از کشور‌های بزرگ دنیا از همراهی با آمریکا سر باز زده اند و حاضر به همکاری با این قدرت شیطانی نیستند

 

***************************************************************************
حجت الاسلام صفری خطیب جمعه شهر بهمن نتایج معکوس تحریمها، افول و زوال قدرت آمریکا و از بین رفتن قدرت نرم استکبار را از نتایج چهل سال مقابله آمریکا با جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت:: پایبند نبودن رئیس جمهور آمریکا به تعهدات بین المللی و حمایت از نظام‌های دیکتاتور و جنایت کار منطقه، نماینگر چهره واقعی و خوی استکباری آمریکا است.

 

*******************************************************************************
حجت الاسلام عباسی امام جمعه خشت در خطبه‌های نماز گفت:: دشمنان اسلام تمام تلاش خود را بکار گرفتند تا مجالس عزاداری محرم و صفر را کم رنگ جلوه دهند، اما حضور حماسی مردم و پوشش خوب این مراسم از صداوسیما این توطئه را خنثی کرد.

 

***************************************************************************
حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد با اشاره به تلاش دولت در کنترل بازار ارز و اقتصاد کشور گفت: هنوز این تلاش‌ها در افزایش قدرت خرید و بهبود وضع اقتصادی مردم تاثیری نداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار