مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد گفت : تاکنون ۱۵ هزار نفر به عضو این باشگاه هستند که در امر کتابخوانی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 10 November 2018

مجید جوادیان زاده با اشاره به آغاز هفته کتاب از ۲۴ آبان‌ماه گفت : جایگاه کتاب در زندگی افراد جامعه، بسیار ارزشمند و اثرگذار است و لازم است برای استقبال همه افراد جامعه از این عنصر مهم فرهنگی برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی شود.
وی با اشاره به برگزاری بیست و ششمین دوره هفته کتاب افزود: این دوره با شعار «حال خوش خواندن» برگزار می‌شود.
جوادیان زاده از راه‌اندازی هزار باشگاه کتابخوانی در استان یزد خبر داد وگفت : تاکنون ۱۵ هزار نفر به عضو این باشگاه‌ها هستند و در امر کتابخوانی فعالیت می‌کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین با اشاره به شعار باشگاه‌های کتابخوانی یزدگفت : این مراکز با شعار «یزد جهانی، هزار باشگاه دانایی» فعالیت‌ می‌کنند.
وی گفت : امیدواریم با فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده و راه‌اندازی باشگاه‌های کتابخوانی در سطح استان، بتوانیم امسال عنوان پایتخت کتاب ایران را برای استان یزد به دست آوریم.
جوادیان زاده همچنین از ، ۳۱۴ اثر به دبیرخانه جشنواره مروجین کتاب استان یزد خبر داد و اظهار داشت: امسال ۱۰۰ روستای یزد در طرح روستا و عشایر دوستدار کتاب شرکت کرده‌اند که امیدواریم همچون سالهای گذشته عنوان برتر را در کشور کسب کنند .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب گفت : امسال به مناسبت هفته کتاب، نمایشگاه‌های کتاب با تخفیف‌های ویژه در مرکز و تمامی شهرستانهای استان یزد برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار