زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش
مصطفوی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی: با برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، تعداد 5000 نفر در کل کشور جذب خواهند شد که این استان 169 نفر سهمیه دارد.
کد خبر: ۶۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 29 July 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، به نقل از فاطر :فریدون سید مصطفوی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص سهمیه استان در استخدام آموزش و پرورش اظهار کرد: با برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، تعداد 5000 نفر در کل کشور جذب خواهند شد که این استان 169 نفر سهمیه دارد.

مصطفوی افزود:مقرر شده است طی امروز و فردا از طریق سایت سازمان سنجش، اطلاعیه برگزاری آزمون استخدامی 5 هزار نفر در آموزش و پرورش اعلام شود.

وی با بیان اینکه از تاریخ یازدهم تا هفدهم مرداد ماه ثبت‌نام آزمون استخدامی آغاز می‌شود، افزود:این آزمون در تاریخ 27 شهریور امسال در سراسر کشور برگزار شود.

مصطفوی ادامه داد: برگزاری این آزمون بر عهده سازمان سنجش است و حُسن این کار در این است که از ایجاد هرگونه اعمال نظر و شائبه‌ای جلوگیری می‌شود.

مدیرکلآموزش و پرورش استان افزود: افرادی که در آزمون و مصاحبه قبول شوند، حدود یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش خواهند دید.

وی همچنین اظهار داشت: محدودیتی برای شرکت در این آزمون برای افراد وجود ندارد و در این آزمون خانواده های شهدا، ایثارگران و همچنین فرزندان فرهنگیان و نیز دبیران پیش دبستانی و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان در اولویت خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار