نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی دولت دو کار اساسی در حوزه مسکن باید انجام دهد، نخست سیاست گذاری و برنامهریزی در این حوزه است.
کد خبر: ۶۸۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 01 December 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:فرج الله رجبی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای ساخت مسکن ویژه در تهران، گفت: به طور حتم سیاست دولت و وزارت راه و شهرسازی برای رفع کمبود مسکن، باید اجرای پروژه های کلان در حوزه ساختمان سازی باشد و بالاخره ما باید در شهرهایی مانند تهران مسکن مورد نیاز مردم را تأمین کنیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی دولت دو کار اساسی در حوزه مسکن باید انجام دهد، نخست سیاست گذاری و برنامهریزی در این حوزه است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر دولت از امکانات و ابزارهای خود برای ایجاد ارزش افزوده و مشوق های مالی برای جذب سرمایه گذاران باید استفاده کند.

رجبی تصریح کرد: به نظر من دولت باید اهتمام خود در حوزه مسکن سازی را در حوزه ساخت مسکن برای اقشار متوسط جامعه بگذارد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی لازمه رفع مشکل مسکن این است که وزارت راه و شهرسازی، بانک مرکزی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت اقتصاد بتوانند در قالب یک نگاه و استراتژی عمومی به مقوله مسکن سازی بپردازند.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: در سال های گذشته طرح های مختلفی در حوزه مسکن سازی اجرایی شد، اما هیچ کدام به نتیجه قابل قبول دست نیافت، البته این مسئله دلایل مختلفی دارد که یکی از عوامل آن این بود که این طرح ها حمایت جمعی دولت را در بر نداشتند.

وی گفت: از طرف دیگر نقش شهرداری ها نیز در اجرای هر چه بهتر پروژه های ساخت مسکن و جذب سرمایه گذاران برجسته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: برای اجرای پروژه هایی مانند مسکن ویژه، علاوه بر وزارت راه و شهرسازی باید به این نتیجه برسند که این موضوعات می تواند در کاهش مشکلات بخش مسکن کمک کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار