فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از دو برابر شدن تولید محصولات لبنیاتی کارخانه لبنیات مشگین‌‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 30 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم امامی صبح امروز در جریان بازدید از کارخانه تولید لبنیات در مشگین‌شهر اظهار کرد: با راه‌اندازی فاز دو این کارخانه امیدواریم شاهد افزایش تولید روزانه از 15 تن به 30 تن باشیم.

وی ادامه داد: برای راه‌اندازی فاز دو این کارخانه، بیش از 20 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، چراکه این کارخانه قادر بوده در تهیه و تولید شیر، ماست، کره، دوغ و دیگر محصولات لبنی همکاری و مشارکت واقعی داشته باشد.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه راه‌اندازی این مجموعه‌ها می‌تواند زمینه توانمندسازی بیشتر سرمایه‌گذاری‌ها و افزایش توان تولید را فراهم آورد، یادآور شد: با تلاش و جدیتی که مسئولان امر انجام می‌دهند، انتظار می‌رود زمینه برای مشارکت بیشتر در سرمایه‌گذاری‌های زیربنایی در سطح استان اردبیل فراهم آید.

امامی با بیان اینکه در شهرستان مشگین‌شهر از سرمایه‌گذاران با ظرفیت و توانمندی‌های بیشتر حمایت می‌شود، عنوان کرد: ما هم از سرمایه‌گذاران داخلی و هم خارجی حمایت‌هایمان را انجام می‌دهیم و بر این باوریم که ایجاد فرصت اشتغال و توسعه پایدار بر محوریت مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فراهم می‌آید.

این مسئول عرضه محصولات تولیدی کارخانه لبنیات مشگین‌شهر را به خارج از استان یادآور شد و گفت: با اجرای فازهای بعدی امیدواریم تولید این کارخانه تا چندین برابر افزایش یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار