رئیس سیما و منظر شهری شهرداری یزد خبرداد؛
رئیس سیما و منظر شهری شهرداری یزد گفت: تا کنون ۳۷۰ اخطار با دستور دادستان برای جابجایی تابلو‌های پشت بام مغازه‌ها صادر شده است.
کد خبر: ۶۹۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴ 03 January 2019

محمد صفدر پور رئیس سیما و منظر شهری شهرداری یزد گفت: تا کنون برای جابه جایی تابلو‌های پشت بام مغازه‌ها ۳۷۰ اخطار با دستور دادستان صادر شده که در صورت جابه جا نشدن، تاپایان سال با دستور قضایی اقدام به جابجایی خواهیم کرد.

صفدر پور افزود: آیین نامه‌ای برای شناسایی تابلو‌ مغازه‌ها نوشته شده و لایحه آن به شورای شهر فرستاده ایم که این آیین نامه در برگیرنده‌ی تمام مشخصات تابلو مغازه‌ها است که بعد از تصویب ابلاغ و اجرایی می‌شود.

وی با اشاره تابلو‌های پزشکان و وکلا که دارای مجوز‌های مربوطه هستند، بیان کرد: برای ساماندهی تابلو‌های پزشکان و وکلا نیز جلساتی برگزار شده که امیدواریم به نتیجه برسیم.

رئیس سیما و منظر شهری شهرداری یزد ادامه داد: سیما و منظر شهری دربرگیرنده بخش‌های مختلفی است بدین منظور برای شناسایی و بهبود نازیبایی‌ها درحال برنامه ریزی و جمع بندی نهایی هستیم.

صفدر پور تصریح کرد: کمیته زیباسازی در نظر دارد پیمانکاری را برای زیباسازی عید برای انجام اقداماتی از جمله رنگ آمیزی جدول‌ها، پاکسازی دیوار‌ها و... انتخاب کند.

وی افزود: سیما و منظر شهری بخش کلی بوده و شامل ساماندهی باغچه‌ها، هرس درختان، گل کاری، درختکاری و سایر اقدامات مربوط به زیبایی در هر ۵ منطقه شهری است.

رئیس سیما و منظر شهری شهرداری یزد با اشاره به آبیاری قطره‌ای درختان تاکید کرد: تاکنون ۲۰ انشعاب آب از مدار خارج کرده ایم و در نظر داریم تاپایان سال این آمار به ۴۴ انشعاب برسد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار