فرمانده نیروی انتظامی شیراز از دستگیری ۵ هزار و ۸۹۸ نفر خرده فروش و معتاد و کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در ۹ ماهه اول سال جاری در آن شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 03 January 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی شیراز بیان کرد: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی با قدرت و جدیت اجرا شد.

وی به مبارزه جدی با خرده فروشان مواد مخدر اشاره کرد و افزود: در ۹ ماهه اول سال جاری با دستگیری ۵ هزار و ۸۹۸ نفر خرده فروش و معتاد، بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در شهرستان شیراز کشف شده است.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه دستگیری معتاد و خرده فروشان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۷۶ درصد افزایش نشان می‌دهد، تصریح کرد: این موضوع بیانگر برخورد محکم و مداوم پلیس با سوداگران مرگ است.

سرهنگ القاصی مهر اضافه کرد: پلیس هرگز در برابر سوداگران و سودجویان از خود نرمش نشان نخواهد داد و با تمام قدرت و مقتدرانه در برابر این هنجار شکنان ایستادگی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار