مشکلات بیمارستان 32 تخت خوابی آباده طشک، کم بود آب های زیرزمینی و اجرای ناقص طرح پزشک خانواده، موضوعاتی بود که ائمه جمعه فارس در مورد آن صحبت کردند.
کد خبر: ۶۹۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 05 January 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:خطیب جمعه آباده طشک با اشاره به سوانح رانندگیِ هفته پیش جاده آباده طشک - نی ریز؛ خواستار رفع نقاط حادثه خیز این جاده شد. حجت الاسلام سفّار همچنین به وضعیت ناتمام بیمارستان ۳۲ تختخوابی آباده طشک اشاره کرد و از مدیران استان خواست تکمیل و تجهیز این بیمارستان را در اولویت قرار دهند.

 

*********************************************************************


حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست با اشاره به وضعیت سفره‌های زیرزمینی آب گفت: مدیریت منابع آب باید به جد اجرایی و مصرف آب به خصوص در بخش کشاورزی بهینه سازی شود.

 

****************************************************************************


حجه الاسلام سیادت امام جمعه مشکان با گرامی داشت قیام ۱۹ دی مردم قم گفت: به فرموده رهبر انقلاب هنر مردم قم در قیام ۱۹ دی حضور و قیام به هنگام بود و رمز پیروزی این قیام ایمان به نصرت الهی همراه با بصیرت مردم، است.

 

**************************************************************************


حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به سالروز عملیات کربلای پنج گفت: تجربه نشان داده نتیجه ایستادگی در مقابل گزده خطبه های ائمه جمعه فارسدشمن با اتکا به نیروی ایمان، تقوا و اعتماد به جوانان مخلص همواره پیروزی و عزت است.

 

*******************************************************************


حجت الاسلام حاج زعیم خطیب جمعه صغاد از اجرای ناقص طرح پزشک خانواده در استان انتقاد کرد و خواستار تسریع در پرداخت مطالبات پزشکان و مراکز درمانی و رفع مشکلات این شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار