مدیر مخابرات منطقه یزد:
مدیر مخابرات منطقه یزد با اشاره به اینکه در سال جاری 68 پروژه در شهرستان اردکان اجراشده است گفت: 12 پروژه مخابراتی شهرستان اردکان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۰۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ 28 January 2019

محمدرضا زارع ده آبادی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان وضعیت ارتباطات و عملکرد مخابرات شهرستان اردکان پرداخت و گفت: تعداد 46 هزار تلفن ثابت منصوبه در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد، 37 هزار و 520 شماره تلفن مشغول به کار است.

وی افزود: خدمات تلفن ثابت در 15 مرکز در شهرستان ارائه می‌شود و ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهرستان اردکان 35.2 است. اخیراً در موضوع تلفن ثابت و دیتا طرح بردن فیبر نوری به منازل در سطح استان شروع‌شده است و در آینده این طرح نیز در شهرستان اردکان اجرا می‌شود. در حال حاضر بانک‌ها، مراکز تجاری بزرگ و مراکز دانشگاهی به فیبر متصل هستند.

مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: درزمینهٔ ارتباطات سیار در 145 تکنولوژی سایت در حال خدمت‌رسانی به مردم شهرستان اردکان هستیم و 85 هزار و 913 شماره تلفن همراه اول در این شهرستان مشغول به کار است و ضریب نفوذ تلفن همراه در شهرستان اردکان 80.7 است که امسال 3.5 واحد به این ضریب نفوذ اضافه شد.

وی اظهار داشت: در بخش ارتباطات دیتا تعداد 9 هزار و 700 پورت در شهرستان اردکان نصب‌شده است که 7 هزار و 164 پورت در 25 سایت مشغول به خدمت‌رسانی است. با توجه به خصوصی شدن شرکت مخابرات، امکان واگذاری ADSL فراهم شد که حدود 50 درصد از سهم بازار استان یزد در این زمینه در اختیار مخابرات استان است.

زارع گفت: این امر نشانه اعتماد مردم به مخابرات است و ما باید تلاش کنیم که بتوانیم هم با افزایش کیفیت و هم ازنظر قیمت، اعتماد مردم به مخابرات را حفظ کنیم و آن را نیز افزایش دهیم و خدمات‌رسانی بهتری به مردم استان یزد داشته باشیم و از این اعتماد درراه ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: تعداد 80 روستای شهرستان اردکان تحت پوشش ارتباط تلفن ثابت و همراه هستند که در این زمینه 5 هزار و 311 شماره تلفن در روستاهای این شهرستان مشغول به کار است که 306 مورد از آن مربوط به سال 97 است و ضریب نفوذ تلفن در روستاها نیز 35 است.

مدیر مخابرات منطقه یزد در پایان گفت: در سال جاری پروژه‌های متعددی در شهرستان اردکان در زمینه‌های مختلف ازجمله بسترسازی تلفن ثابت، افزایش تکنولوژی و سایت تلفن همراه و ارتقای ظرفیت دیتا انجام‌شده است. در دهه فجر امسال 12 پروژه مخابراتی در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید که درمجموع، تعداد 68 پروژه بااعتبار 134 میلیارد ریال در سال 97 برای شهرستان اردکان انجام‌شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار