فرماندار لامرد گفت: کل اعتبارات دو درصد نفت و گاز استان فارس بیش از ۱۳۳ میلیارد تومان است که شهرستان لامرد با ۲۰ میلیارد تومان بیشترین میزان اعتبارات را دریافت کرده است.
کد خبر: ۷۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 03 August 2015
عبدالرضا منصوری، پیش از ظهر امروز در جلسه توزیع اعتبارات دو درصد نفت و گاز بین ادارات شهرستان لامرد اظهار داشت: اعتبارات دو درصد نفت و گاز اختصاص یافته به شهرستان لامرد بیش از 20 میلیارد تومان است که شهرستان لامرد در بین دیگر شهرستان‌ها بیشترین میزان اعتبارات را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: کل اعتبارات دو درصد نفت و گاز استان فارس بیش از 133 میلیارد تومان است که شهرستان لامرد بیشترین میزان اعتبارات را دریافت کرده است.

فرماندار لامرد اظهار داشت: این اعتبارات تنها به پروژه‌هایی اختصاص می‌یابد که دارای کد اعتباری باشند و این پروژه‌ها در حال ساخت هستند و هیچ اعتباری به پروژه‌های جدید اختصاص پیدا می‌کند.

وی درباره سرفصل‌های اعتبارات دو درصد نفت و گاز در سال 91 نیز گفت: تاکنون 80 درصد از اعتبارات دو درصد نفت و گاز که به شهرستان لامرد اختصاص یافته است تکمیل پروژه آبرسانی با اولویت روستایی و عشایری 14 درصد، پروژه‌های راه و بهسازی روستایی 19 درصد، پوشش فرستنده‌های رادیویی 8.5 درصد، گاز و برق‌رسانی روستایی 8 درصد، احداث خانه‌های بهداشت 8 درصد، منابع کشاورزی 5 درصد، عمران شهری 10 درصد، تجهیز و ساخت پایگاه‌های مقاومت بسیج 2 درصد، تجهیز و هوشمندسازی مدارس 2 درصد و تکمیل مدارس در حال ساخت توسط خیران 4 درصد از سرفصل‌های مشخص شده اعتبارات دو درصد نفت وگاز شهرستان لامرد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار