تولید پروژه سینمایی« Ctrl+C» از یکشنبه در شیراز آغاز شد.
کد خبر: ۷۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 03 August 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:کارگردان فیلم Ctrl+C گفت: تمامی مراحل ساخت این فیلم سینمایی در شیراز انجام می شود و از عوامل سینمایی و فیلمسازی این شهر بهره می گیرد.

ایمان تحسین زاده با بیان اینکه فیلم Ctrl+C در ژانر سینمایی جنگی، تخیلی قرار دارد افزود: داستان این فیلم بر اساس عملیات خرابکاری در ۲۰ سال آینده خاورمیانه شکل گرفته که با محور قرار دادن مقابله ائتلاف غرب و خاورمیانه پیش می رود.

روایتی از عملیات خرابکاری غرب در ۲۰ سال آینده خاورمیانه

وی که پیشتر تجربه هایی در زمینه ساخت فیلم های مستند داشته تصریح کرد: داستان فیلم اینگونه است که پس از اینکه ائتلاف غرب در مقابل قدرت انرژی خاورمیانه قرار می گیرد، دست به طراحی عملیات های خرابکاری در پالایشگاه ها و تاسیسات نفتی خاورمیانه می زند که این فیلم به شکلی جنگی و تخیلی به روایت آن می پردازد.

تحسین زاده که کارهای مستقلی در سینمای ایران ساخته است، پروژه Ctrl+C را دارای پروداکشنی مستقل عنوان کرد و گفت: این فیلم در پی این است که با هدف آشتی سینمای مستقل و بدنه بخشی از مخاطبان این ژانر فیلمسازی را جذب سینمای ایران کند.

وی با بیان اینکه فیلم سینمایی Ctrl+C محصول شیراز خواهد بود ادامه داد: تصمیم داریم به وسیله ساخت این پروژه سینمایی مبحث فیلمسازی حرفه ای را در شیراز دنبال کنیم.

کارگردان مستند قوم پژوهی تقدیر شده «۱۰۳۰» ساخت این فیلم را پر زحمت دانست و بیان کرد: فیلمبرداری این پروژه در دوفاز انجام می گیرد که فاز نخست آن تا ۱۰ روز آینده به پایان می رسد و فاز دوم پس از دو یا سه هفته توقف دنبال خواهد شد.

بهره مندی از «های تکنولوژی» در ساخت  Ctrl+C

تحسین زاده که با پایان یافتن مراحل پیش تولید اکنون در شیراز است و با گروهی از سینماگران تولید Ctrl+C را آغاز کرده، گفت: ژانر سینمایی جنگی، تخیلی از نمونه هایی است که کمتر در کشور توسط فیلمسازان مورد توجه قرار گرفته و تجربه نشده است.

کارگردان فیلم «داکال» که متولد ۱۳۶۲ است و به گفته خودش اصالتی شیرازی دارد درباره نحوه ساخت Ctrl+C توضیح داد: لوکیشن های تقریبا زیادی در این فیلم داریم که با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس در اختیار گروه قرار گرفته و یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری شیراز با این پروژه همکاری دارد.

تحسین زاده که این فیلم را به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی و هنری شاهد می سازد ادامه داد: در ساخت این فیلم که فصل نخستش به یک فیلم کوتاه نیز تبدیل می شود پیام تحسین زاده ساخت دکور را برعهده دارد.

وی از همکاری علی احمدی از فیلمسازان شیرازی در این پروژه خبر داد و گفت: در تهیه و تولید این فیلم کامیار بهبهانی از چهره های فیلمسازی شیراز صداگذاری را انجام و ساخت موسیقی نیز توسط وی انجام می گیرد.

گروه بدل کاری ۱۳ در شیراز/ هنرنمایی نخستین بانوی بدلکار ایران در Ctrl+C

کارگردان فیلم سینمایی Ctrl+C از بکارگیری گروهی از بدلکاران حرفه ای سینمای ایران در شیراز خبر داد و افزود: با توجه به اینکه حجم بدلکاری این اثر بالاست، گروه بدلکاران ۱۳ با مدیریت ارشا اقدسی و مهسا احمدی تنها بانوی بدل کار سینمای ایران در این فیلم حضور دارند.

این کارگردان اشاره کرد: مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایران است که در پروژه‌های سینمایی حضور دارد. او ۱۱ سال قهرمان ژیمناستیک دختران ایران بوده است.

ایمان تحسین زاده، سالهاست با تصویر برداری و تدوین فیلم های مستند و کوتاه، در سینما فعالیت می کند. او که برای مستند ۱۰۳۰ تندیس بهترین صداگذاری و لوح تقدیر بهترین فیلم بلند جشنواره سینماحقیقت را از آن خود کرد، دانش آموخته فیلمسازی است و از سینمای بلند به فیلم سازی کوتاه و مستند روی آورده است.

برچسب ها: سینمایی ، فیلم ، ساخت ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار